כתב אישום יוגש היום נגד "התוקף במספריים" מרחוב שמואל הנביא

האירוע שהסתיים ללא נפגעים בנפש ועם קצין משטרה פצוע קל, היא עלול להיגמר אחרת לגמרי אלמלא תושייתו של השוטר שהצליח לעצור את האירוע בתוך זמן קצר • להאזנה

היום (חמישי), צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד חשוד שניסה לדקור אזרחים וקצין משטרה כשהוא חמוש במספריים.

האירוע עצמו התרחש לפני שבועיים כשבמוקד המשטרה בירושלים התקבלו דיווחים על אדם חשוד חמוש בחפץ חד, שרודף עוברי אורח באזור רחוב שמואל הנביא. בעקבות הדיווחים הוזעקו למקום כוחות משטרה. קצין משטרה מתחנת לב הבירה שהגיע למקום, זיהה את החשוד כשחפץ חד בידו. בשלב מסוים, ניסה החשוד לפתוח את דלת הניידת, ולדקור את הקצין שהדף אותו.

בשלב זה החל החשוד בריצה לעבר עובר אורח תמים שרכב על אופניו, שדד אותם בכוח והחל בנסיעה לכיוון רחוב זקס. קצין המשטרה ואזרח נוסף שהיה במקום החלו במרדף אחריו. בשלב מסויים במהלך המרדף, פתח החשוד בריצה והסתער לעבר קצין המשטרה כשהמספריים בידו. הוא הפיל את הקצין על הרצפה וניסה לדקור אותו. הקצין שהיה בסכנת חיים, התעשת מיד, ירה לעבר החשוד ונטרל את הסכנה הממשית שנשקפה ממנו.

שוטרים נוספים שהגיעו למקום סייעו להשתלט על התוקף ועצרו אותו. הקצין שנחבל בראשו ובגבו באורח קל והחשוד נפצע באורח קשה. השניים פונו לטיפול רפואי בבית החולים בעיר. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט. בימים האחרונים הושלמה החקירה במשטרה וכבר מתחילה הוברר כי הרקע למעשה פלילי.

כאמור, במהלך היום צפויה הפרקליטות להגיש נגד החשוד את כתב האישום בבית המשפט. מפקד תחנת לב הבירה, נצ"מ שלומי טובול, אמר: "תגובה מהירה ונחושה של השוטרים בהובלת הקצין הובילה לנטרולו של חשוד מסוכן ולמעצרו. בזכות תושיית הקצין שאותו ניסה החשוד לדקור וכמעט והצליח, חייו ניצלו וכך גם חייהם של עוברי אורח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *