הזמר החסידי התנצל על ההופעה המעורבת

סערה ברחוב החרדי בעקבות הופעה מעורבת של הזמר מרדכי שפירא בה קפצו גברים ונשים אחד ליד השני תוך רמיסת של כל חומות הצניעות.

סערה ברחוב החרדי בעקבות הופעה מעורבת של הזמר מרדכי שפירא בה קפצו גברים ונשים אחד ליד השני תוך רמיסת של כל חומות הצניעות. אמנם מדובר באמריקאים שרגילים לרקוד בסגנון הזה, אך הזמר בחר להתנצל.

העיתונאי החרדי אבי רבינא צייץ בטוויטר: "בכירי הרבנים יוצאים שוב הבוקר במתקפה חריפה נגד ערבי השירה הלא מפוקחים. מודה שבהתחלה צרם לי הניסיון להשתיק זמרים יראים ובחורי ישיבות שרוצים אתנחתא מהלימודים הקשים. ואז ראיתי את הבושה הזו שהתרחשה אתמול בבנייני האומה בהופעתו של מרדכי שפירא".

בעקבות התגובות הרבות בקבוצות הווטסאפ החרדיות על הפריצות, שפירא הגיב לסערה ואמר כי יכנס את חברת ההפקה שמלווה אותו על מנת להפיק לקחים.

האומן מרדכי שפירא מסר: "אמש הופעתי בבנייני האומה בירושלים מול קהל של אלפים, אליהם הגעתי במיוחד מארצות הברית. לצערי, לזמן קצר החלו ריקודים שמהבמה לא יכולתי להבחין בהם בשל תאורה רבה ובשל העובדה שהאולם גדול ורחב. כאומן חרדי וכמי שגדל והתחנך במוסדות חרדים, אני מחויב להלכה ולגדולי ישראל".

"אני מופיע מתחילת דרכי אך ורק בהופעות המתקיימות על פי גדרי ההלכה", הוסיף. "ביקשתי ממנהלי האירוע ומחברת ההפקה שמלווה אותי לקיים בדחיפות ישיבה כדי להפיק לקחים וכדי למנוע הישנות מקרים שכאלה בעתיד. בע"ה אמשיך לשמח את בני הישיבות מתוך תפילה שלא תצא תקלה תחת ידי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *