נשיא הפרלמנט האוסטרי: במה שונה המלחמה בדעאש מהמלחמה בחמאס?

וולפגנג סובוטקה, נשיא הפרלמנט של אוסטריה ביקר בכנסת ואמר: המלחמה תיגמר רק כשחמאס יפורק מנשקו והחטופים יחזרו

​יושב ראש הכנסת חה"כ אמיר אוחנה (הליכוד) אירח אתמול במשכן הכנסת את נשיא הפרלמנט האוסטרי, וולפגנג סובוטקה. בתום פגישתם נשאו השניים הצהרות.

סובוטקה הביע בדבריו תמיכה חד משמעית ובלתי מתפשרת בישראל, ואמר: "חמאס אחראי לכל מה שקורה בישראל ובעזה. רק כשחמאס יפורק מנשקו, וכשהחטופים ישובו לביתם, תגיע המלחמה לסיומה. לישראל יש את הזכות להגן על עצמה. אני תוהה, כי כאשר נלחמנו בדאעש הקמנו קואליציה בינלאומית, זה היה ברור לכל המדינות שצריך להילחם נגד דאעש. עכשיו יש לנו, למדינות, עמדה שונה מאוד. עלינו לרתום אותן לעמוד יחד במלחמה נגד ארגוני הטרור. האחריות המכרעת מוטלת על ארגון הטרור חמאס. לכן צריך להיות ברור לכל המדינות הדמוקרטיות שצריך להילחם בו ולעמוד לצדה של ישראל".

אוחנה הודה בשם הכנסת לאורחו ואמר: "העם היהודי בישראל ובעולם כולו נמצא במאבק היסטורי. בעודנו עומדים כאן, ישנם 134 חטופות וחטופים חפים מפשע שממשיכים לסבול בשבי האכזרי של חמאס. אנטישמים בעולם שמו לעצמם מטרה לגרום לנו לפחד לחבוש כיפה או מגן דוד ברחובות. התוכניות של חמאס ושל האנטישמים ייכשלו. מספרם לא משנה, כוחם לא משתווה לכוחו של העולם החופשי המאוחד. הם יובסו על ידי אלה שמחוברים מתוך אמונה בערכי החופש והחירות, בשלום ובערך המקודש של חיי אדם. תמיכתך המתמדת בישראל, בייחוד לאחר השבעה באוקטובר משמעותית, והיא הובעה לא רק במילים אלא גם במעשים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *