במנגנון ממוחשב ומתקדם: ש"ס משיקה מחדש את "הלשכה לפניות הציבור"

בש"ס לא שוקטים על השמרים, ולמרות תקופת אי הוודאות הפוליטית החליט יו"ר התנועה הרב אריה דרעי לקדם מיידית את הקמת הלשכה לפניות הציבור של התנועה במתכונת מתקדמת. מדובר במנגנון ממוחשב ומשוכלל הקיים בש"ס אשר הוכח בהצלחה במערכות הבחירות האחרונות, בו מצויים כלל נציגי ש"ס בממשלה, בכנסת וברשויות המקומיות.

מדובר בכוח עזר אדיר לציבור בשורה רחבה של נושאים ובעיות, כמו בריאות, ביטוח לאומי, ארנונה, שלטונות הצבא ועוד ועוד, כאשר בקצה השני של הטלפון ניצבים מאות נציגים יעילים ומנוסים החדורים רצון ואפשרות לסייע. מוקד הפניות החדש של ש"ס יידע לנתב כל פניה שהתקבלה אל הנציג המתאים לה לפי נושא הפניה, ואף נהל מעקב צמוד אחר כל פניה ואופן טיפולה. שום פניה לא תלך לאיבוד. זהו למעשה מוקד פניות הציבור החדשני והמתקדם ביותר הקיים בארץ, וש"ס גאה להיות המובילה גם בתחום זה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.