הפוסט האנטישמי של אברי גלעד נגד החרדים שמסעיר את הרשת

העיתונאי ומגיש הטלויזיה אברי גלעד כתב פוסט אנטישמי נגד הוראת שר התורה לפתוח את תלמודי התורה ומבקש מהחרדים: "רוצים להידבק ולהדביק, תרגישו חופשי, אבל אל תבואו אלינו לערים הירוקות".

"אני מבין שהרב קנייבסקי פסק, או פסקו בשמו לפי איך שזה נראה בסרטונים, שכל מערכת החינוך החרדית תיפתח מחר. מלא. אני אומר – סבבה. רוצים לפתוח הכל, אין בעיה. בעברית רגילה אמנם קוראים לזה מרד, אבל מכיוון שפה המציאות מורכבת, והחרדים מחזיקים את ביבי קצר מאד, יש להניח שהפתיחה תקרה". כך במילים מזעזעות אלו פתח הבוקר איש התקשורת אברי גלעד את חרצובות לשונו נגד החרדים בפוסט זועם.

אברי ממשיך להלום: "אבל, זה לא יכול לעבור בשקט, ממחר בבוקר חייב להיות כתר מוחלט על הערים האדומות שבהן נפתחת המערכת כולה. אין יוצא ואין בא, חוץ ממשאיות חלוקה.

גלעד הוסיף בנימה אנטישמית: "רוצים להדביק ולהידבק – תרגישו חופשי, רק אל תגיעו אל ערינו הירוקות, אל גני הילדים שלנו, אל התחבורה הציבורית שלנו, אל הנתונים שלנו. רוצים לנהל מערכת תעדוף שונה משלנו – בכיף, רק בלי להתערבב בנו. אם יצליח לכם – נשמח ללמוד מכם, אם תיכשלו וחלילה מאות חולים יצטרכו טיפול, תמצאו דרך לטפל בהם. לא יתכן שחלילה תסתמו את בתי החולים הכלליים בחולים שלכם שלא נזהרו והכריזו על עצמאות.

"הציבור החרדי מכריז בעצם הלילה על עצמאות. עד הסוף. נאחל למדינתם הקטנה והענייה בחומר אך עשירה ברוח להצליח. בעתיד אולי נכונן יחסים דיפלומטיים. בינתיים התחושה שלי היא שאיבדנו את הציבור הזה לגמרי".

15 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. קחו דוגמה במקום לשלול דברי טעם

    פוסט רך כחמאה, לעומת נצלנותם וסחתנותם של זאבים טורפים שאינם מרפים מעטיניה של הממלכה.
    לא לחינם נאמר העם הנבחר: עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב.
    החרדים מתחשבים אך בעצמם, בממון מן המלכות ובניצול כל הזדמנות להתבדלות והסתגרות, תוך מאבק עיקש "בנשיכת היד המזינה".

    נסים זוהר |
    הגב
  2. צודק לחלוטין!!!

    לשים קץ לפריבליגיה החרדית- פשוט משתינים עלינו בקשת ומוצצים את המשאבים שלנו

    אסתי |
    הגב
  3. אברי דיבר באופן ברור ביותר וצודק

    אברי דיבר באופן ברור ביותר וצודק, החרדים חיים בתוך המדינה ועושים חוק לעצמם , אפשר להכניס להם שכל לראש רק דרך הכיס בסכומים גדולים של 5000 ש"ח לנפש , במקביל לסגור להם מעברים לאזורים ירוקים

    חיים |
    הגב
  4. צודק . טפלו בחולים שלכם לבד

    אתה צודק אם הם לא מוכנים לקבל את ההנחיות שיטפלו בחולים שלהם לבד!!!!

    אחת שאיכפת לה מהמדינה |
    הגב
  5. חוק וסדר

    ..בכל מדינה מתוקנת.היו לוקחים את שני המנוולים יענקי קנייבסקי ואת אביו רודף הכסף והשילטון..וזורקים אותם לכלא..שניהם אחראים לכל הדם שנשפך לחינם בציבור החרדי..ולהסתה הנוראית נגד הציבור החרדי..רק הם אשמים..בשל הלהט שלהם..לשלוט ברחוב החרדי..ממציאים כל מיני שטויות בשם רב חיים…כאשר ידוע לכולם שרב חיים…בכלל לא מודע למציאות.ומה שנוח למושחתים האלה ברשבם הם שמים בפיו…כולם מפחדים לדבר…בנתיים נשמות יקרות הולכות מן העולם…סתם סתם…כי ברשב"ם עסוקים בגריפת מליונים לכיס..כל שני וחמישי עם סיסמא אחרת..חילול השם הנורא הזה לא מעניין את יענקי ושוקי.ואת קלודצקי.ושאר נהנתני החצר הזאת..

    מוטקע בלוי |
    הגב
  6. שום אנטישמיות

    מנסח הכותרת 'הפוסט האנטישמי', או שלא הבין מה כתוב או שהבין והחליט שבכל זאת כדאי להצית. אגב, כל מה שאברי כתב אמרו וכתבו רבנים חשובים, כמו הרב אשר וייס והרב לנדא מסלובודקה ועוד ועוד.

    דני |
    הגב
  7. הטענה החרדית הקבועה

    כל מי שלא משתחווה לכל גחמה חרדית הוא אנטישמי.

    שימי |
    הגב
  8. אנטישמיות בשכל שלכם, הוא צודק בכל מילה

    ההחלטה לפתוח את מוסדות החינוך היא תגרום לביטול תורה עצום, במקום למגר את הקורונה זה יגרום לעליה נוספת שבגללה יסגרו שוב את הישיבות ובתי הכנסת.

    בני |
    הגב
  9. ממש לא אנטישמי! אם כבר הם אנטי ציונים, מרדניים ואנריכיטים בחסות הממשלה.

    לנתק להם את כל התקציבים ומייד

    אברהם |
    הגב
  10. לא צודק

    אז למה הוא לא אומר כך למפגינים? לאלו שנמצאים בטיילת בת"א? שלא יבואו לערים הירוקות?

    למה הוא לא אומר כך לליברמן שאמר לא להקשיב להנחיות?

    רק לחרדים כמובן הוא יורק…

    אלי |
    הגב
  11. שום אנטישמיות, דברים נכונים אחד אחד.

    וההוכחה? שכולם צועקים אנטישמיות…

    ariel |
    הגב
  12. כחרדי.הוא צודק . אנטישמים זה אלו שלא אכפת להם מהציבור . בעיניני רצח.

    מצדיע לו. למה כוולם צריכים לסבול בגלל מלחמת חצרות. ודי למבין. זה צמרמורת . מדובר בעיניני רציחה מה לא מובן. במקומות יותר חלקים . כמו מנהיג הדור חכם שלום זה אחרת. רק שיש את הנמושות הספרדיות שעדיין תחת של אהבתי את אדוני הגזעניים.

    משה |
    הגב