טסים למזרח הרחוק? יש לנו בשורה ענקית עבורכם

הודעה דרמטית של משרד החוץ תקצר עבור חברות התעופה הישראליות את הדרך להודו בכמעט 3 שעות • המשמעות: הוזלה דרמטית במחירי הטיסות ותחרות גוברת

המזרח הרחוק נחשב זה שנים ליעד מרכזי של צעירים ישראלים המבקשים לטוס לחופשה ממושכת. כעת הם יוכלו להנות מהחופשה הזו בצורה נוחה ואפילו זולה יותר.

על פי הודעה שפרסם היום משרד החוץ, עומאן אישרה לחברות התעופה הישראליות לטוס מעליה – ובכך קיצרה את משך הטיסה מישראל למומבאי בכמעט 3 שעות. זאת, מאחר והטיסה בשמי עומאן מקצרת את נתיב הטיסה מתל אביב למומבאי מכ-5,800 ק"מ לכ-4,000 ק"מ. משך הטיסה יקוצר מכמעט 8 שעות ל-5 שעות ו-15 דקות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לאישור הטיסות הישראליות מעל עומאן, ואמר כי "המזרח הרחוק הוא לא כל כך רחוק, והשמיים הם כבר לא הגבול. זהו יום של בשורה גדולה לתעופת ישראל. ישראל הופכת בעצם להיות נקודת מעבר מרכזית בין אסיה לבין אירופה. אנחנו פעלנו לפתוח את המרחב האווירי, תחילה מעל ערב הסעודית. מ-2018 כשביקרתי בעומאן, גם להוסיף את עומאן, כדי שנוכל לטוס ישירות להודו, אח"כ לאסיה ואח"כ לאוסטרליה. הדבר הזה הושג היום, אחרי מאמצים רבים, כולל בחודשים האחרונים. אז יש בשורה גדולה – ישראל נפתחת למזרח בהיקף חסר תקדים".

טיסות למזרח הרחוק לא זולות, בטח כשמדובר בטיסות עם חברות ישראליות. כעת, לאחר שנתיב הטיסה קוצר משמעותית, צפויים מחירי הטיסות למזרח הרחוק להיחתך משמעותית. הן בשל הירידה הדרמטית בהוצאות חברות התעופה והן בשל ההיתכנות לעלייה בתחרות על קו זה.

גמל במדבר עומאן. מהיום אפשר לטוס מעליו ולקצר את הטיסה (צילום: pixabay)

כך או כך, מומלץ להשוות מחירים בין חברות התעופה. לעתים הפער בין חברות התעופה הטסות למזרח הרחוק הוא פער משמעותי של מאות דולרים. את השוואת מחירי הטיסות למזרח הרחוק תוכלו לעשות באמצעות מנועי חיפוש חכמים כמו זה שתמצאו באתר "קליק אנד פליי" אשר משווה בין מעל 1,200 חברות תעופה מסביב לגלובוס.

האתר מציע גם בלוג תיירות מרתק עם מגוון מדריכי טיולים מרתקים. בין היתר תמצאו באתר "קליק אנד פליי" מדריכים העוסקים ב: טיול להונג קונג, טיול לסין, טיול לפיליפינים וכמובן גם טיול לויאטנם.

לא משנה מה היעד שלכם במזרח הרחוק, מה שבטוח זה שביטוח נסיעות לחו"ל רצוי ואף חובה לרכוש בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולמטרת הנסיעה שלכם.

שירות של ביטוח נסיעות מותאם אישית תוכלו לקבל ללא תוספת תשלום באמצעות מומחי ביטוח הנסיעות של 'הירשוביץ פתרונות'.

מאל על נמסר בתגובה: "חברת אל על מברכת את ממשלת ישראל על ההישג הגדול והמשמעותי עבור עם ישראל וחברות התעופה הישראליות. הסכמי אברהם ממשיכים להביא בשורות מצוינות ואנו שמחים להיות חברת התעופה שתישא את דגל ישראל מעל שמי סעודיה ועומאן. מתן קבלת האישור ממדינת עומאן יאפשר לחברה לקצר חלק מנתיבי הטיסה למזרח הרחוק וכן יאפשרו לחברה לבחון פתיחת נתיבים חדשים כגון אוסטרליה, ואף לשוב ולטוס להודו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *