סקר: עוצמה יהודית היא השלישית במגזר החרדי

סקר שנערך בקרב המגזר החרדי קובע כי המפלגה השלישית בגודלה במגזר החרדי היא 'עוצמה יהודית'

סקר שנערך בקרב המגזר החרדי קובע כי המפלגה השלישית בגודלה במגזר החרדי היא 'עוצמה יהודית'. התנועה הרפורמית והמחנה הדמוקרטי כבר נערכים לקרב והגישו בקשה לפסול את 'עוצמה יהודית'

מפלגת 'עוצמה יהודית' זוכה לתמיכה מפתיעה במגזר החרדי. על פי נתוני סקר שפורסם בקו עיתונות, אילו הבחירות היו מתקיימות היום המפלגה הייתה השלישית בגודלה במגזר החרדי, תוך שהיא עוקפת את הליכוד. התמיכה הגבוהה של עוצמה יהודית וקרבתה למגזר החרדי, הביאה את התנועה הרפורמית הנאבקת בציבור החרדי ואת המחנה הדמוקרטי להגיש לוועדת הבחירות בקשה לפסול את הרשימה שבראשה עומד עו"ד איתמר בן גביר.

בסקר נשאלו הנסקרים לאיזו מפלגה תצביע בבחירות הקרובות. בראש הרשימה מטבע הדברים נמצאות יהדות התורה וש"ס, אך מיד אחריהן ניצבת מפלגת 'עוצמה יהודית'. הסקר בחן תרחיש שבו יהדות התורה וש"ס אינן מתמודדות בבחירות. בתרחיש זה יותר מרבע מהציבור החרדי (25.1%) היו מצביעים ל'עוצמה יהודית'.

התמיכה הגוברת במפלגה היא לצנינים בעיני כל אלו שרודפים לאורך כל השנה את המגזר החרדי כמו התנועה הרפורמית, שהיא עותרת קבועה בכל הנושאים של 'הדרת נשים'. היום הגישה התנועה ביחד עם המחנה הדמוקרטי עתירה לוועדת הבחירות לפסול את עו"ד איתמר בן גביר.

עו"ד בן גביר מסר בתגובה לעתירה: "ביום כזה שדם יהודי של הקד' דביר שורק הי"ד נשפך בארץ ישראל, התנועה הרפורמית והמחנה הדמוקרטי בוחרות לנסות ולהתנכל למפלגה יהודית ולמנוע ממנה לרוץ לכנסת. הם מפחדים. הרפורמים מבינים שעוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה וחלום הבלהות שלהם לראות את איתמר בן גביר בוועדת החוקה בכנסת עומד להתממש. המפלט האחרון שנותר לרפורמים הוא לפנות שוב לידידיהם במערכת המשפט שאולי הם יעזרו להם. אנחנו את התשובה שלנו ניתן בקלפי בעשרות אלפי פתקי 'כף'".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. סוף המפלגה של ליברמן יהיה כמו של זהות בבחירות הקודמות. רוב הקולות יעברו לימין וחלק לכחול לבן.

    הסקרים העלו את זהות לגבהים כדי שהנפילה תהיה גדולה. כך הם עושים היום לליברמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב