איתות מראב"ד: ראשי דגל לא עודכנו בהסכם בין פרוש לשטרן

כמה שעות לאחר שאברהם שטרן מונה לסגן ראש העיר, מטעם דגל התורה, כעת מתברר כי ראשי המפלגה לא עודכנו בהסכם המתגבש בין דגל ראב"ד לפרוש. 

כמה שעות לאחר שאברהם שטרן מונה לסגן ראש העיר, מטעם דגל התורה, כעת מתברר כי ראשי המפלגה לא עודכנו בהסכם המתגבש בין דגל ראב"ד לפרוש.

בהודעת דגל התורה נמסר כי ההחלטה שהתקבלה אמש במועצת העיר אלעד היא בניגוד לסיכום מוקדם לפיו ימונו ביחד 2 סגנים מדגל ומש"ס (כאשר ש"ס תודיע בתוך מס' ימים מי יכהן מטעמה). אנו מצרים על כך שיש מי שבוחר להפר סיכומים ולהמשיך לנסות לגרום מחלוקת בין הסיעות.

מאגודת ישראל אלעד נמסר: "לא היה שום סיכום של ראה"ע ישראל פרש ודגל התורה על מינוי שני סגני ראש העיר באלעד ביחד".

הדיונים עם סיעת דגל התורה הבשילו לכדי מינויו של הרב אברהם שטרן לסגנות בעוד בש"ס עדיין לא סיימו את הדיונים.

גורמים בדגל התורה מבהירים כי "המחלוקת בין פלגי דגל התורה הביאה לכך שיד ימין אינו יודעת מה יד שמאל. "איש הישר בעינו יעשה". לדבריו, לאחר התקרית המביכה בעצרת דגל התורה ערב הבחירות שבה עוכב דקות ארוכות הרב דב לנדאו, הגיעה התשובה מהצד של דגל ראב"ד להתנהגות המבזה כלפיו. כעת, המתיחות בין המחנות עולה שלב, ונדמה היה כי לו היו עתה בחירות, דגל התורה היא מתפלגת ומשוסעת בשל חילוקי הדעות.

יש לציין כי הבוקר התעלם העיתון 'יתד נאמן' מהמינוי – דבר המלמד על התנערות מוחלטת של מחנה רשב"ם מהמהלך. עם זאת, אבי שטרן נציג דגל מקבל גיבוי מוחלט למינוי מצדו של הגר" לנדאו והגר"ג אדלשטיין.

יש לציין כי למרות השליטה האבסולוטית של אנשי רשב"ם בכל הנעשה בדגל התורה, יש מנגנון שלם שמשתייך למחנה ראב"ד בהם: סגני ראשי ערים, פעילים בכירים, וכמובן, משבקי"ם שהיו לצידו של מרן הגראיל שטיינמן, וכעת הורחקו מעמדת שליטה.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *