הסתה ממוחזרת: אמנון לוי איתר את החרדים שעושים מנגל ב'יום השואה'

העיתונאי אמנון לוי צפוי לשדר הערב ב'ערוץ 13' קטע שבו ארבעה חרדים בלבד עושים מנגל בערב יום השואה תחת הכותרת "החרדים שעשו מנגל בפארק".

התקשורת מסיתה נגד החרדים: העיתונאי אמנון לוי צפוי לשדר הערב ב'ערוץ 13' קטע שבו ארבעה חרדים בלבד עושים מנגל בערב יום השואה תחת הכותרת "החרדים שעשו מנגל בפארק".

יש לציין כי בריכוזים החרדים נוהגים לייחד את יום השואה בפרקי תהילים ואמירת משניות לזכר הנספים בשואה, אך כל זה לא מונע מאמנוון לוי לחפש אחר החרדים שעושים מנגל, ולמחזר כל שנה את אותם חומרים שכבר נלעסו במרוצת השנים.

עיתונאים חרדים התקוממו על כך שבאבו גוש נצפו עשרות חילונים זוללים במסעדה מקומית והתקשורת לא טרחה לתעד או לסקר על התופעה. העיתנואי אריה ארליך צציץ בדף הטוויטר שלו: "עם קריירה דועכת ורלוונטיות גוועת, אמנון לוי מנסה לעשות תקשורת של יום השלשום ושוב מטרחן את צופיו עם ארבעה חרדים עם מנגל שאיתר לאחר חיפוש עם מצלמה נסתרת בחורים ובסדקים. רחמנות אמיתית על האיש. זה כבר מגיע לעליבות ברמה שמצריכה סיוע סוציאלי.

גם העיתונאי החילוני חיים לוינסון צייץ בטוויטר:"מקנא באמנון לוי. שלושים שנה הוא מתפרנס בכבוד ממנגל של חרדים בשואה, אמנון יצחק, הוצאת דיבוקים ועוד, רק אני צריך לעבוד קשה לייצר כל יום חומר חדש".

 

למרות החששות המוקדמים, חרדים רבים דווקא עמדו הבוקר בצפירת יום השואה שנשמעה לפני דקות אחדות, אפילו בכיכר השבת בירושלים, ורק מספר קיצונים עשו את הפרובוקציה השנתית. צפו בוידאו

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. "להיות אדם"

    כאדם דתי , אני נוטה להסכים עם אמנון לוי.
    הנושא של "חילונים באבו גוש" לא רוצה להגיד שגרתי כי אם תסיירו בצפון תמצאו מקומות אנטישמים שהומים יהודים.
    בתור מגזר חרדי / דתי מצופה מחובשי הכיפה לא להוות מודל של משה רבינו לפני שהם בני אדם!
    לכן : בתור דתי זה לא שגרתי רציונאלי ומתקבל על הדעת שביום שמזכירים הרוגי מלכות יפתחו מנגלים ביחוד , שאדם שחובש כיפה עושה חילול שמים אם ביצע מעשה לא נבון ביחוד ביזוי הבריות שמוזכר בתורה בתור "אל תעשה לחברך מה ששנוי עלייך" ו"אהבת לרעך כמוך" ועוד…
    אני מצפה מאותם היווילים שיעשו מנגל או מה שזה לא יהיה לא ביום קדוש כזה ובטח שלא בפרהסיה (לעני כל).
    לפחות לחילונים יד עליונה שהם במסעדות אצל גוים שלא ניכרים לעין.
    צריך לטפל בגזענות ולא במגזר.
    כל זרם ומגזר יהיה אחראי לעצמו ולכבוד מדינתו , כך אף צד לא ייפגע במיוחד שמדובר ביום כזה קשה ובוודאי קדוש!
    בשורות טובים לכל עם ישראל.

    1 מהעם |
    הגב