מתכננים לשפץ? 10 סיבות לשכור מעצב פנים מקצועי

מתכננים לשפץ את הבית? ייתכן מאוד ואתם זקוקים למעצב פנים • המדריך המלא על עיצוב פנים עם 10 סיבות למה אתם חייבים לשכור את שירותיו של מעצב פנים • וגם: מה היתרונות והחסרונות של מעצב פנים?

במאמר זה נסקור מה תפקידו של מעצב פנים והאם כדאי להעסיק אותו, לצד סקירת היתרונות והחסרונות של השתתפותו של מעצב בפנים של חלל מגורים.

למה צריך פרויקט עיצוב לדירה והאם כדאי להזמין מעצב מקצועי?

יש סטריאוטיפ שרק אנשים עשירים או חסרי דמיון משתמשים בשירותיו של מעצב פנים כדי לעצב את הבית שלהם. למעשה, אנשים רבים פונים לאנשי מקצוע לעזרה, ללא קשר למצבם הכלכלי ולמידת החשיבה היצירתית.

חלקם מחליטים לבצע תיקונים במו ידיהם. באינטרנט תוכלו למצוא תמונות וסרטונים רבים של עיצובים מודרניים. יש אפילו תוכנות חינמיות ליצירת קולאז'ים ופריסות תלת מימדיות. אולם לעתים קרובות ניסויים כאלה מסתיימים בכישלון. ללא השכלה עיצובית מקצועית, אי אפשר לקחת בחשבון את כל הנקודות הנוגעות לאסתטיקה, פונקציונליות, נוחות וארגונומיה. אנשים אוטודידקטים עושים לעתים קרובות טעויות שיש לבצע מחדש, מה שדורש זמן וכסף נוספים.

עיצוב פנים הוא יותר מסתם בחירת צבע הטפט או בחירת האריחים לחדר האמבטיה. יש צורך לחשוב על הכל, מעבודות התקנה ועד סידור רהיטים ותפאורה.

למה צריך מעצב?

להלן 10 סיבות טובות לשכור מעצב:

1. אין זמן

אם תרצו לבצע תיקונים בעצמך, תצטרכו למצוא תשובות למספר עצום של שאלות, כמו למשל באילו חומרי גימור להשתמש, באילו שקעים ואיפה להתקין, כמה צבע צריך לקישוט הקיר וכו'. לימוד נקודות אלה ידרוש מכם משאבי זמן יקרים שאין לכם, או שתעדיפו להקדיש למשפחה ולעצמכם. בשכירת מעצב לעומת זאת, תידרשו לתת מזמנכם רק שעה אחת – שעת הדיון על צרכי העיצוב שלכם. כל שאר הנקודות נקבעות על ידי איש המקצוע.

מעצב טוב בדרך כלל מעריך את הזמן היקר של הלקוחות שלו. במהלך הפגישה, המעצב יגלה את רצונותיכם. בעיות נוספות נפתרות מרחוק באינטרנט ולא תצטרכו להיגרר לפגישות רבות במשרד.

2. תקציב מוגבל

עם עזרה מקצועית, לא תוציאו יותר מהסכום המתוכנן על תיקונים. המעצב יצור פרויקט שישמש מדריך מפורט ליישום התכנית. שרטוטים יעזרו להימנע מטעויות בנייה והנדסה, שתיקנון כרוך בעלויות משמעותיות.

3. תכנון מדויק

על מנת שהשיפוץ יתבצע ללא פגמים ועיכובים, יש להכין פרויקט עיצובי איכותי. סביר להניח שמעצב מתחיל לא יוכל לקחת בחשבון את כל הדקויות ולהכין באופן עצמאי את כל הציורים, שלא לדבר על ההדמיה. המעצב יעזור לייעל תהליך זה, להכין סט שלם של תיעוד הכרחי, לומר לכם מתי ואילו חומרים לרכוש, מתי להזמין קבלן וכדומה. לכן, בתשובה לשאלה האם יש צורך בפרויקט עיצוב לתיקון דירה, התשובה תהיה כן.

4. קבלת החלטות מסודרת

אם הסתכלתם על מאות תמונות במגזיני עיצוב, אבל לא החלטתם על הסגנון והעיצוב הרצוי, אתם צריכים מעצב. למומחה מוסמך יש לרוב את הכישורים של פסיכולוג טוב:

  • לשאול את השאלות הנכונות;
  • לברר מה מתאים לכם במסגרת התקציב, תוך התחשבות בהעדפות והרגלים של כל הדיירים;
  • להציע קולאז'ים מוכנים מתאימים.

כתוצאה מכך, המעצב יפתח פרויקט עיצובי ייחודי שיתאים לרוח ולאורח החיים שלכם.

5. ניצול שטח מרבי

אם יש לכם דירה קטנה או בית קטן, אבל אתם רוצה לעשות שיפוץ יפה מבלי לוותר על נוחות, אתם צריכים מעצב. הוא יודע לאזור נכון את החלל, לבחור את סוג הגימור, סט שלם של צורות וגדלים מתאימים. זה יעזור להרחיב חזותית את המקום, להפוך אותם לנעימים וארגונומיים.

6. בית אופנתי

אם אתם אוהבים לחיות בסטייל, אבל לא יכולים להתעדכן בטרנדים האופנתיים בעיצוב, היעזרו באיש מקצוע. הוא מודע לטרנדים האחרונים, יודע מה יהיה בטופ עוד כמה שנים, ומה ייחשב לאנטי טרנד בקרוב מאוד.

7. חיפוש חומרים

למעצבי פנים יש מאגר של ספקים אמינים מהם תוכלו לרכוש חומרים איכותיים, ריהוט ותפאורה במחירים טובים.

אם מדובר על חלונות כדי לפנות למסגרייה ולקס כאן מחיר שווה איכות.

אם מדובר על מטבח איכותי כדי לפנות לנגר איכותי כמו https://brine.co.il

8. שליטה

על ידי שכירת מעצב, אתם יכולים לשלוט בכל זרימת העבודה. לאחר שתקבלו תוכנית מפורטת ביד, תוכלו לדעת מתי ואיזו עבודה תתבצע, באילו חומרים ומתי יש צורך, וכתוצאה מכך תדעו כמה כסף תצטרכו להשקיע.

9. עזרה אמינה

לדוגמה, בחרתם קולאז'ים ואתם מוכנים להתחיל בתיקון, אך לא מצאתם את הצבע הדרוש או שהנברשת שנבחרה אזלה מהמלאי. המעצב יעזור לפתור את הבעיה: הוא יציע אנלוגים או אפשרויות החלפה שיתאימו לרעיונות הפנים העתידיים.

10. בחירת הקבלן הטוב ביותר

לשיפוץ טוב אנו זקוקים לקבלן שהינו הביצועיסט הטוב ביותר לפרויקט. המעצב יכול להמליץ ​​על קבלן מוכח שיבצע את העבודה במהירות, ביעילות ובזול.

יתרונות וחסרונות של מעצב פנים

כדי להבין מדוע יש צורך בפרויקט עיצוב דירה והאם כדאי לשכור מעצב, צריך לשקול את היתרונות והחסרונות.

יתרונות

היתרונות העיקריים הם חיסכון בזמן, מרכיב אסתטי ואיכות עבודה גבוהה. המעצב לא רק יחשוב על הפנים העתידי, אלא גם יחפש חומרים, ספקים ועובדים. זה יחסוך לכם זמן ומאמץ.

שיפוץ עם מעצב פנים ייצא מסוגנן ואסתטי. גם מי שסיים הכשרה עצמית בעיצוב לא יוכל ליצור פנים כל כך יפה ופונקציונלי בעצמו.

וכמובן, איכות העבודה של מעצב ואוטודידקט שונה. מתוקף ידע וניסיון, בעל מקצוע לוקח בחשבון גם פרטים קטנים שבמבט ראשון נראים חסרי חשיבות, למשל מספר ומיקום השקעים, זמינות מערכות אחסון וחומרי ריהוט. כל זה משפיע על הנוחות ויכול להקל על החיים או להיפך, לסבכם.

חסרונות של מעצב:

  • בחירה קשה – ישנם מומחים רבים בשוק עיצוב הפנים, ביניהם קשה לבחור אחד שמתאים מבחינת נוף, סגנון עבודה ועלות;
  • אי הבנות – בתהליך העבודה יש ​​לפתור בעיות רבות, לפעמים המעצב והלקוח לא מסכימים, יתכן מתח בתקשורת או אפילו קונפליקטים;
  • עלויות נוספות – שירותי המעצב אינם בחינם, אבל לא חבל להוציא כסף על בעל מקצוע טוב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *