איציק אורלב ודודו פישר הופיעו בתהלוכה היוקרתית ביותר בישראל – גלריה נוצצת

גל חום קיצוני. שרב כבד. סכנת התייבשות. ועוד התראות שנשמעו בימים האחרונים לא הרתיעו את תושבי מגדל והאזור לבא בהמוניהם ולהשתתף בתהלוכה המסורתית כאיש אחד בלב אחד בפעם הלב- 32. תיעוד

גל חום קיצוני. שרב כבד. סכנת התייבשות. ועוד התראות שנשמעו בימים האחרונים לא הרתיעו את תושבי מגדל והאזור לבא בהמוניהם ולהשתתף בתהלוכה המסורתית כאיש אחד בלב אחד בפעם הלב- 32.

בהינתן האות התהלוכה יוצאת לדרכה אותה מלווים הורים וילדים מכל רחבי המושבה והאיזור. השמחה הגדולה נרגשת בכל פינה, על פני המושבה צועד הקהל הגדול, בראשם ילדי החמד שרים ושמחים, זועקים פסוקי קודש וסיסמאות של קדושה. בליווי להקת המתופפים ממגדל העמק.

במהלך התהלוכה – עשרות ילדים זכו לעלות למסוק לטיסה אווירית מעל מקום התהלוכה.

בכניסה לאירוע קיבלו את פניהם המדריכים מישיבת חב"ד בטבריה, בבקבוק מים קרים ושי אישי – ספר חומש מפואר ומהודר "התורה שלי" על ספר במדבר. רבים מהמשתתפים ציפו לספר הנוכחי שמשלים עוד כרך בסדרת החומשים שיצאו בשנים האחרונות לכבוד התהלוכה.

האירוע נפתח בהדלקה המסורתית על ידי נכבדי ופרנסי המושבה, ובראשם ראש המועצה המקומית מר נתנאל שיחי' אלפסי, איש החסד ר' צביקה שיחי' לוי.
השלהבת עולה במהירות ומאירה באור יקרות, ברקע קהל ההמונים מצטרף לשירת בר יוחאי.

לאחר דברי תורה וברכה מהרב שמואל גרוזמן רב קהילת יסוד מגדל ומנהל בית חב"ד, הוזמנו ילדי צ"ה מגדל לומר את שנים עשר הפסוקים. פסוק אחרי פסוק, בקול רם ומתוך התלהבות של קדושה, כשכל הקהל מצטרף לאמירת פסוקי הקודש ולשליחת מכתב לאלוקים.
אל הבמה מוזמן ענק הזמר העולמי דודו פישר לקול תשואות הקהל.
במופע מדהים ומרגש במיוחד מצליח דודו לגעת בנשמות ולהרים את הקהל טפח אחד מעל… בין השירים משתף את הקהל בסיפורים מיוחדים על הרבי וגורם להתרגשות גדולה.

במרכז האירוע נערך מופע קרקס אקרובטיקה באויר ופעלולי אש לכבוד התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.
המסר והמשמעות הפנימית של החגיגה הגדולה הוצג למשתתפים באמצעות מופע מחזמר מיוחד "חפלג" שהמחיש בצורה יצירתית את התוכן הפנימי של ל"ג בעומר ע"י התמימים שמעון סויסא והתמ' מענדי קוביטשעק מהתלמידים השלוחים לטבריה.
את האירוע חותם ענק הזמר המזרחי איציק אורלב שמקפיץ את הקהל עם מיטב השירים בסגנונו המיוחד והמלהיב.
במהלך האירוע הוגרלו פרסים רבים, ובמיוחד ספרי קודש רבים וכן סט ספרי הזהר הקדוש.

האירוע שארך שעות ארוכות לא הותיר אף אחד אדיש, היה זה מעמד ענק ומרשים, מלא בתוכן פנימי, שמחה אמיתית וקדושה – לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

המשתתפים הרבים שפקדו את האירוע המכובד היו מופתעים מהעוצמה הרבה של האירוע, וההשקעה הרבה בכל פרט ופרט.
תודות רבות לתמימים מישיבת "חנוך לנער" צפת, תלמידי השלוחים מטבריה. שסייעו, עמלו, עזרו, שימחו את כולנו. וגרמו לקידוש השם.

על הפקת האירוע והביצוע נצחו – חברת "צבעים הפקות" בניהולם של ר' מני לרר ור' ישראליק נאבול וכל צוות ההפקה בכישרון רב ובמקצועיות מרשימה בשלל שכלולים והפתעות.

 

צילום: חיים טוויטו

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *