לא יאומן: כך עזר האדמו"ר מאשלג לניצחון טראמפ

העיתון 'בשבע' מפרסם כתבה עם מארק צל יו"ר מפלגת הרפובליקנים שמביא סיפור מדהים על האדמו"ר מאשלג שגרם לטענתו לבחירת טראמפ

העיתון 'בשבע' מפרסם כתבה עם מארק צל יו"ר מפלגת הרפובליקנים שמביא סיפור מדהים על האדמו"ר מאשלג שגרם לטענתו לבחירת טראמפ.

ובכן, אז מה גרם לו לתמוך באישיות שנויה במחלוקת כמו טראמפ? לדברי צל, היה מדובר בהימור. "בתחילת הקמפיין אמרתי שהוא לא ראוי להיות נשיא ואפילו חשבתי להתפטר מתפקידי. אבל אחרי שהתייעצתי עם הדירקטוריון שלנו, החלטתי לתמוך בו בכל הכוח. זה היה הימור ענק, אבל האמנתי שטראמפ יכול לעשות בשביל ישראל דברים שהאחרים רק דיברו עליהם, מה שהתברר כנכון".

צל ממשיך ומתאר: "בתקשורת בארץ עשו ממני צחוק. אבל האפשרות שמנגד הייתה בלתי מתקבלת על הדעת: קלינטון רצתה להמשיך את המדיניות של אובמה, למרות שניסו לטייח את זה. אפשר רק לדמיין כמה רע זה יכול היה להיות לישראל. לא צריך לאהוב את הסגנון של טראמפ, אבל הוא מדבר דוגרי ומתכוון למה שהוא אומר, מבטיח ומקיים. קרה לנו נס".

גם צל, מסתבר, היה שותף לנס הזה ולשינוי דפי ההיסטוריה, בלי שבכלל ידע על כך. "בתקופת הבחירות התקשר אליי הנכד של בעל הסולם. הוא ביקש לבוא אליי עם הפמליה שלו. חשבתי שהוא בא לשנור", הוא מצחקק, "שבועיים לפני הבחירות הוא ישב איתי והסביר איך על פי הזוהר כי דונלד טראמפ יהיה הנשיא הבא. באותו יום התראיינתי בתוכנית שקשורה לאוונגליסטים בארצות הברית וסיפרתי להם את מה שהוא הסביר לי. מאז התחוללה סדרה של ניסים. בעקבות הריאיון הזה, ללא ידיעתי, הסיפור על הנכד של בעל הסולם הפך לוויראלי בקרב האוונגליסטים בארצות הברית. מדובר בעשרות מיליוני שמרנים שמצביעים בדרך כלל לרפובליקנים, אבל הייתה להם בעיה עם הסגנון של טראמפ והמחסור בערכי המשפחה שהוא ייצג. ישראל מאוד חשובה להם, והם היו מודאגים מכך שהיהודים לא תומכים במפלגה הרפובליקנית. בעקבות הריאיון, האוונגליסטים ראו שהיהודים כאן תומכים בטראמפ, אז הם הגיעו לקלפי, מיליונים רבים מהם".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רק בעקבות הראיון האוונגליסטים גילו שהיהודים בארץ תומכים בטראמפ ולכן הצביעו לו

    עשרות מיליוני גויים רק חיכו לגלות מה חושבים היהודים כדי לדעת מה להצביע, ולא הייתה להם דרך לדעת עד הראיון…

    מלמד |
    הגב