ליברמן רומז: "אצל גנץ בבית הדברים לא סגורים"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא קורא לממשלת אחדות לאומית. אך רמז כי גם נתניהו וגם גנץ יגררו את המדינה לבחירות

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא קורא לממשלת אחדות לאומית. ליברמן ניתח את המציאות הפוליטית וקבע כי שני הצדדים לא יצליחו להקים קואליציה,"הגענו לרגע שבו שעון החול עומד לסיים את מסלולו ואיתו הספינים, השקרים והמניפולציות. במהלך מערכת הבחירות, בערב בו התפרסמו התוצאות ולאורך 63 הימים מאז, שבתי וקראתי לנתניהו ולגנץ להקים ממשלת אחדות, שתשקף את רצון הבוחר. נתניהו התעלם באופן מוחלט מכל פניותינו לנהל מו"מ, בכתב ובעל פה.

על המצב עם גנץ כתב ליברמן,"עם גנץ נפגשנו, אך נדמה היה שאצלו בבית הדברים לא הדוקים וסגורים. "

יו"ר ישראל ביתנו הוסיף "דבר אחד ברור: העם אמר את דברו בקלפי – הרוב המכריע רוצה אחדות בין הליכוד לכחול לבן. נראה שכולם מבינים את זה, אבל מה שמפריד בין הקמת ממשלת אחדות להליכה לבחירות 3 הם אגו ואינטרסים אישיים, שפוגעים בעתידה של מדינת ישראל.

ליברמן התייחס למצב הביטחוני ואמר "דווקא בעת הזו, בה אנו מתמודדים עם אתגרים ביטחוניים בדרום ובצפון, כשהכלכלה משותקת ומערכת הבריאות קורסת תחת העומס, אני שב וקורא שוב לנתניהו ולגנץ: גלו אחריות ומנהיגות לפני שיהיה מאוחר מדי".

לסיום כתב ליברמן "כל בר דעת מבין שבין הליכוד לכחול לבן אין פערים אידיאולוגיים אלא חשבונות אישיים. אתם לא זקוקים לא למתווכים ולא למפלגות נוספות על מנת לגבש קווי יסוד ולהקים ממשלת אחדות, עוד היום. כפי שכבר אמרתי, לאחר גיבוש קווי היסוד ועל בסיסם, תוכלנה מפלגות נוספות להצטרף לקואליציה. בכל מקרה, "ישראל ביתנו" תתמוך בממשלת אחדות, אפילו מבחוץ, רק שתקום. אני מקווה שהשכל הישר יגבר על האגו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *