שיווק העסק בזמן מלחמה: כך תעשו זאת שלב אחר שלב

איך פונים ללקוחות בתקופה עדינה ושברירית כל כך? מה יהיו מסרים נכונים לשיווק בזמן מלחמה, ולמה סרטוני אנימציה יכולים לשמש תפקיד חשוב, דווקא עכשיו? על כל אלה ועוד – בפנים

ישראל של אחרי ה – 7.10.2023 היא לא ישראל שלפני תאריך זה. משהו גרעיני בנו השתנה. תחושת האמון, הביטחון בבית שלנו ובדלת הממ"ד, הידיעה שכל ישראל אחים ושגם אם אלה לא יהיו חיילים שיגיעו לעזור – מישהו יתגייס לעזרה. לצד כל אלה, השתנו ללא היכר גם הרגלי הצריכה, הביקושים, ואפילו הקידום אונליין של עסקים.

אבל העסק שלכם צריך להמשיך להתקיים, לפעום, לייצר הכנסות ולממן את החיים הממשיכים. איך פונים ללקוחות בתקופה עדינה ושברירית כל כך? מה יהיו מסרים נכונים לשיווק בזמן מלחמה, ולמה סרטוני אנימציה יכולים לשמש תפקיד חשוב, דווקא עכשיו? על כל אלה ועוד – לפניכם.

אל תאפשרו למאמצי השיווק להתעלם מהמצב במדינה

מי שהמשיכו את מאמצי הקידום ברשתות החברתיות מאז פרוץ המלחמה, זכו לתגובות זועמות. הלקוחות הפוטנציאליים שלהם נחשפו לתכנים נלהבים, עליזים ולא מותאמים לתקופה בפיד שכולו אבל – ללא ספק, מדובר בצעד אחורה מבחינה שיווקית. אם כן, אם יש לכם חשבונות אוטומטיים שמקדמים את העסק שלכם ברשתות החברתיות, חשוב להתאים את התוכן להלך הרוח בארץ בימים אלה – ויפה שעה אחת קודם.

היכנסו למנהל המודעות שלכם בכל אחת מהרשתות החברתיות, והתאימו את המסרים לתקופת מלחמה. הכירו בקושי שכל לקוח שלכם מתמודד עימו ובקושי שלנו כקבוצה, כעם. הזכירו את המצב באופן מתאים למסר שלכם ואם אתם פועלים לקידום רווחת מי שנפגעו ישירות מהמלחמה, לקידום מאמצי ההסברה או בכל צורה אחרת – שקלו להזכיר זאת במודעה שלכם, למסר של אחדות ועוצמה.

מסר ויזואלי יעזור לטווח הזיכרון הקצר של אוכלוסייה מוטרדת מאוד

מי שנמצא במצב של דחק או מצוקה, מתייחס למידע שהוא נחשף אליו באופן ייחודי: הוא יקלוט בצורה טובה יותר מסרים קצרים, שיהיו מעניינים במיוחד (מצחיקים, מסקרנים, מפעילי חושים וכו'), עם מסרים חדים וברורים.

אחת הדרכים הטובות ביותר להעביר מסרים כאלה – שיהיו גם קצרים, גם אמפאטיים וגם זכירים בתקופות כאלה כמו גם בתקופות של שיגרה, היא הפקת סרטוני אנימציה. סרטוני אנימציה שיווקיים שמופקים כעת בהתאם לתקופה, לוקחים בחשבון את העצב שאנחנו מרגישים כעם עכשיו, ומביאים את המסרים השיווקיים בצורה שקל להכיל אותה, גם בתקופות לחוצות.

אל תזנחו את מאמצי השיווק שלכם בתקופות כאלה

כל מנהל עסק יודע: שיווק, קידום ומיתוג הן "ריצות לטווחים ארוכים" ולא ריצות "ספרינט" לטווח קצר.

התוצאות של שיווק איכותי נראות על פני זמן, וחשוב לתחזק תוצאות כאלה על מנת לשמר מומנטום. לכן, גם בתקופות קשות, כשאנחנו כולנו (או הרוב המכריע שלנו) מאמינים שעוד יהיה פה טוב, שעוד תחזור השיגרה וישראל עוד תשגשג, כדאי להשקיע בשיווק מותאם תקופה.

מי שיזניח כרגע את מאמצי השיווק שלו – ייאלץ להתחיל מהתחלה, כשהשיגרה המבורכת תשוב. חשוב, אם כן, להתאים את המסרים והפלטפורמות להלך הרוח, ואפשר בהחלט להשקיע את המינימום הנדרש על מנת לשמר הישגים שיווקיים, לקוחות נאמנים וכולי – אולם חשוב להמשיך ולשווק את העסק.

הפקת סרטוני אנימציה – דברו עם המומחים בפיל אנימציה

זה עשוי להיות בדיוק הזמן לשקול הפקת סרטון שיווקי באנימציה, שיתאים לרוח התקופה אולם ישרת את העסק שלכם גם לאחריה. פיל אנימציה הפיקו אלפי סרטונים שיווקיים לעסקים בארץ ובחו"ל, כמו גם סרטוני תדמית באנימציה, ובכלל אלה גם סרטון תדמית שעסק בהסברה בין לאומית בנוגע לאירועי ה –   7.10.2023.

דווקא עכשיו, כשאנחנו נדרשים לחשוב על שיווק עסק בזמן מלחמה, הפקת סרטון אנימציה עשויה לתת לכם את כל הרוח הגבית הנדרשת לשיווק מוצלח, שאינו אגרסיבי מידי ושמתאים בדיוק לסוג התכנים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם צורכים. סרטון שיקפיד על שימור וטיפוח המוניטין שלכם, על מסרים ודגשים שמתאימים למה שכולנו מתמודדים איתו – סרטון שישלח לקוחות פוטנציאלים להתקשר אליכם. פנו אלינו – ונשמח לספר לכם עוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *