מהגג של הישיבה הזאת נפלו הנערות החרדיות

הבוקר (שני) דיווחנו על מקרה טרגי שאירע בישיבה בגבעת שאול. 2 נערות שגדלו בבתים חרדים נפלו מגג בניין הישיבה אל מול התלמידים ההמומים

הבוקר (שני) דיווחנו על מקרה טרגי שאירע בישיבה בגבעת שאול. 2 נערות שגדלו בבתים חרדים נפלו מגג בניין הישיבה אל מול התלמידים ההמומים. כעת מתברר כי התלמידים נחשפו לאירוע טרגי.

בנוסף, מספר תלמידים ששמעו את צעקותיהן ויצאו לבדוק מה מתרחש, נחשפו למראות ומתקשים להתאושש.

בפוסט שפרסמה אמא לבחור שלומד בישיבה היא גוללה את המקרה הקשה. "הטלפון שלי מצלצל…טלפון בלתי מזוהה, אני עונה. אמא, את לא מבינה מה קרה עכשיו בישיבה שלנו!!!…..! חבר שלי ראה אותן באוויר שמע את הצרחות ואיך הן מתרסקות על הקרקע. יש כאן הסטריה מטורפת. הייתי חייב להתקשר אלייך ולשמוע אותך. הוא בכה, הוא שיתף, הוא תיאר ושטף החוצה את החרדה הבהלה וההיסטריה.

את הפוסט סיימה בנימה אופטימית,"סיימנו את השיחה בהקדשת הלימוד השבוע לעילוי נשמתן ושיתקבלו באהבה ובזרועות פתוחות לפחות אצל אבא שלהן שבשמיים."

כזכור, בשעה 01:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על 2 צעירות שנמצאו מחוסרות הכרה עם פגיעה רב מערכתית, סמוך למבנה מסחרי גבוה ברחוב בית הדפוס בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על 2 צעירות בשנות העשרים ללא סימני חיים וקבעו את מותן.

מדובר ב-2 צעירות בנות למשפחות חרדיות, השנים נמצאו ללא רוח חיים כאשר בתהליך הזיהוי ניתן היה לחשוב כי מדובר בכאלו שאינן חרדיות. השניים כנראה שנפלו מגובה רב מישיבה חרדית. הבנות, קרובות משפחה נפלו מגג הישיבה לעיני עשרות בחורים המומים. שני תלמידי ישיבה סמוכה היו עדים לאירוע. הם סיפרו כי שמעו צרחות ואז את הרעש של הפגיעה בקרקע. הם סבלו מטראומה ותושאלו על-ידי השוטרים שהוזעקו למקום ופתחו בחקירה.

מוישי הירשמן חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בשתי צעירות ללא רוח חיים בסמוך למבנה משרדים. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותן בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ברור שהתאבדו

    ברור שהתאבדו! מסכנות…זה מה שקורה במשפחות על חינוך חשוך מימי הביניים. העיקר להשאיר את הכביסה המלוכלכת בבית ולשמוע באמת הרבנים ולהפסיק טיפול נפשי.

    חנה |
    הגב
  2. שלומית

    עצוב .

    לא נראה לי שהן התאבדו . אולי נפלו , הכרתי בת שאהבה לטייל על גגות , אולי אחת מעדה והשניה נתנה לה יד ונפלה איתה . |
    הגב
  3. בזמן האחרון כל יום יש צרות לא נורמליות. אני בטוח כל עוד יש חנויות פאות המצב ילך ויחמיר

    חייבים לעצור מגפת הפאות זה זה הרעל המסוכן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. מקרה מוזר

    יש כאן המון שאלות פתוחות? מה עשו על הגג? מה הן עשו בשעת לילה מאוחרת שכזאת בחוץ? למה הן לא נראו חרדיות? אולי ברחו בלילה לבילוי ורצו להכנס מבלי להתפס ואז נפלו למותן?

    א.ז |
    הגב