יצרני המחשבים ממשיכים לרדוף אחרי הבינה המלאכותית

כנס HP Amplify השנתי: HP מציגה את הפורטפוליו הגדול ביותר של מחשבי בינה מלאכותית מבוססי Intel ו-AMD

ענקית המחשוב והטכנולוגיה HP מציגה בכנס HP Amplify השנתי את הפורטפוליו הרחב ביותר בתעשייה של מחשוב AI הפורץ גבולות של יעילות, יצירתיות וחוויית משתמש בעולם העבודה ההיברידי. HP מציגה דור חדש של מחשבים עתירי טכנולוגיית AI (בינה מלאכותית) שכולל את סדרת המחשבים הניידים HP Elite, תחנות העבודה הניידות Z by HP ואת ה-AI Creation Center, מרכז יצירת הבינה המלאכותית של HP שמשלב את תחנת העבודה המתקדמת בעולם עבור AI עם העוצמה של Z by HP AI Studio

בנוסף, HP מציגה דור חדש של ציוד היקפי עם יכולות בינה מלאכותית מתקדמות ביותר שמיועדות לשיחות ועידה מבית Poly Studio HP. סדרות HP Elite ו־Pro  החדשים מצוידות ביכולות בינה מלאכותית שמופעלות על ידי מעבדי Intel Core Ultra 5/7 או עם מעבדי הדור הבא של AMD Ryzen PRO עם NPU ייעודי להתמודדות עם משימות בינה מלאכותית וביצועים מותאמים אישית.

הסדרות מצוידות באפליקציית HP Smart Sense שמתוכננת לחזות ולהתאים באופן אוטומטי את התנהגות השימוש במחשב כך שייווצר לאיזון הטוב ביותר בין ביצועים וכוח. בנוסף, מערכת אודיו של Poly Studio ו־Dynamic Voice Leveling 14, בעלת טכנולוגיית בינה מלאכותית, פועלת להפחתת רעשים ופריימים אוטומטיים לאינטראקציה משופרת ולתמונה טבעית לחוויית משתמש טובה יותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *