בעצרת גדולי התורה: מונו חברי המועצת החדשים

עצרת גדולי התורה של 'דגל התורה' מתכנסת הבוקר לישיבה היסטורית למרגלות מעונו של מרן שר התורה ברחוב רשב"ם בבני ברק

עצרת גדולי התורה של 'דגל התורה' מתכנסת הבוקר לישיבה היסטורית למרגלות מעונו של מרן שר התורה ברחוב רשב"ם בבני ברק.

ישיבת המועצת תתקיים בשעה 10:30 בבוקר, בראשות מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א ומרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א.

על סדר היום: צירוף חברים חדשים למועצת גדולי התורה שליט"א, והנושאים העומדים על סדר היום של היהדות החרדית, חוק הגיוס, נושא הגיור, קדושת השבת וחינוך ילדי ישראל.

חברי ה'מועצת' החדשים שנוכחים בכינוס: הגר"צ דרבקין, הגרא"י קוק, הגר"י הקר, הגר"ש שטיינמן, הגרא"י פינקל, הגר"ב ויסבקר, הגר"א לוי והגר"א פילץ.

מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין בכינוס ה'מועצת' מתייחס לחוק הגיוס: "על הנציגים לראות שכולם יוכלו להמשיך לשבת וללמוד.

יו״ר דגל התורה ח״כ משה גפני אמר כי בתחלואה הגבוהה כולם דיברו נגד הציבור החרדי, עכשיו כשירדה התחלואה הם לא מדברים על זה. הם היו צריכים לבקש סליחה ממרן שר התורה ומרן ראש הישיבה שחזרו ללמוד תורה ולא היתה תקלה מזה.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני אמר בכינוס מועצת גדולי התורה בנוכחות מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א ומרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א כי נעמוד בתוקף על כך שאם יגיע בסופו של דבר חוק התקציב יגיע איתו גם חוק הגיוס.

בהחלטות העצרת הוחלט יצאה קריאה לבני הישיבות להתחזק לקראת חנוכה. דרישה להסדיר מעמדם של בני הישיבות. לעמוד על המשמר בפריצת הגיורים. לשמור על טהרת החינוך ולהתריע מפגעי האקדמיה ולעמוד על משמר קדושת השבת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *