בגלל שהיא יהודיה: אסתר הורגן יצאה לריצה ביער ונרצחה באכזריות

האישה אותרה על ידי הכוחות ביער באזור השומרון שהיא ללא רוח חיים ועל גופה סימני אלימות. חוקרי המשטרה וחוקרי זיהוי פלילי הוזעקו לזירה

אישה כבת 52, תושבת היישוב טל מנשה שבשומרון, אותרה הלילה (שני) ללא סימני חיים ביער שקד בצפון השומרון. צוותי מד"א שהגיעו למקום, קבעו את מותה.

מדובר באסתר הורגן תושבת טל מנשה שבצפון השומרון, אם ל 6, אמנית ויועצת זוגית היא האשה שנרצחה בפיגוע ביער ריחן הלילה.

הורגן יצאה בסביבות השעה 13:00 בצהריים (יום א') לריצה בשמורת הטבע יער ריחן הסמוך לישוב. בשעות הערב לאחר שלא הצליח ליצור איתה קשר הזעיק בעלה בנימין את כוחות הבטחון.

פרמדיק מד"א, אסף תפוחי: "כשהגענו, הובילו אותנו למקום שבו שכבה אישה כבת 52 מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה, ללא דופק וללא כל סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

מהמשטרה נמסר: ״האישה אותרה על ידי הכוחות ביער באזור השומרון שהיא ללא רוח חיים ועל גופה סימני אלימות. חוקרי המשטרה וחוקרי זיהוי פלילי הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ממצאים וביצוע פעולות חקירה״.

השרה מירי רגב: ‏הלב נקרע. אסתר הורגן ז״ל יצאה לריצה ולא שבה הביתה למשפחתה. זהו מעשה מזעזע ונפשע, רצח ברוטאלי וחסר רחמים שנעשה בידי חיית אדם. משטרת ישראל וכוחות הביטחון יעשו כל שנדרש כדי לשים את ידם על האחראים למעשה. מן השמיים תנוחמו!

אסתר הורגן
באדיבות המשפחה

יו"ר ימינה, נפתלי בנט: ‏אני מזועזע וכואב את הרצח האכזרי אמש בשומרון של אסתר הורגן, אם לשישה ילדים בסמוך לביתה. בלתי נתפס שאישה שיוצאת לפעילות ספורט שגרתית לא חוזרת לביתה, לא חוזרת לילדיה. אני בטוח שכוחות הביטחון שלנו יגיעו במהרה לרוצח המתועב. אני שולח את תנחומיי לאבי המשפחה ולששת הילדים.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שהגיע למקום יחד עם רב היישוב אמר בזעזוע: "אשה יקרה מלאה כ"כ בטוב לב, בעזרה לאנשים, יוצאת בצהרי היום במרכז מדינת ישראל, לפעילות ספורטיבית דקה מהבית שלה, ונרצחת עי בני עוולה בצורה כ"כ אכזרית. ואני שואל איזה ברברים, כמו בימי הביניים, איזו אכזריות לרטש פרצוף של אשה בת 52 עם סלע בדם קר".

"מול איזה רשע אנחנו עומדים. ואני רוצה לומר בצורה ברורה לברברים האלו מהרשות הפלסטינית מול כל העולם: לעולם לא תשברו אותנו ההתיישבות בשומרון תפרח ותגדל ותבנה יחד עם כלל מדינת ישראל, כי אתם ברשות הפלסטינית הברברית בחרתם במוות ואנחנו בחרנו בחיים. אתם מתנהגים כמו ברברים בימי הביניים ואנחנו נמצאים בשנת 2020 ועם ישראל ינצח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *