סמוטריץ' תוקף את נתניהו: "אולי הגיע הזמן להחליף אותו"

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תוקף הערב במפתיע את ראש הממשלה נתניהו בשל קריאתו לכל הצדדים להרגיע את הרוחות

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תוקף הערב במפתיע את ראש הממשלה נתניהו בשל קריאתו לכל הצדדים להרגיע את הרוחות, "תגידו, אחרי אין ספור אירועי טרור ולינצ'ים של האויב הערבי בימים האחרונים ואחרי מטח טילים מעזה לישובי הדרום נתניהו אשכרה קרא הערב "להרגיע את הרוחות מכל הצדדים"??? יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו.", כתב סמוטריץ'. יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני תקף: "סמוטריץ' יכתיר את יאיר לפיד כראש ממשלה, את אביגדור ליברמן כשר האוצר ויפגע בארץ ישראל כדרכם של הסיקריקים מאז ומעולם".

מיקי זוהר מסר בתגובה לסמוטריץ': "‏כפיות טובה. קווים לדמותה. עברת את אחוז החסימה כי הליכוד תרם לך 3 מנדטים, קצת צניעות לא תזיק."

בתגובה סמוטריץ' כתב לזוהר: ‏"מיקי, אם כל אחד כאן שטוען שהוא "תרם" לי 3 מנדטים היה אכן עושה את זה היו לי היום 15 מנדטים.. אז חאלס כבר עם השטויות האלה. ביבי לא עשה לי טובה אישית ולכל אורך הדרך הדגשתי שאני לא מחויב לו אישית אלא לערכי הימין והציונות הדתית שלי.

‏הפקרת מדינת ישראל וביטחון אזרחיה לפורעים ערבים ואז ראש ממשלה שמרגיש מהאו"ם זה לא חלק מהערכים שלי. צר לי. בדיוק כמו הקמת ממשלה שנשענת ותהיה תלויה בתומכי טרור ששוללים את קיומנו כאן ונותנים גב לפורעים האלה. ובמשפט אחד שהגיע הזמן שאתה וחבריך תפנימו: אני איש ימין לא ביביסט."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *