פפראצי היום: האם השחקן המפורסם הפך לחב"דניק?

החדשות הקטנות שעשו את היום

בשעה שכל עם ישראל ואשתו מבלים בדובאי, בקליינע הופתע מאוד לשמוע את הכתב הפוליטי החדש של ישראל ביתנו, חושף על המפץ הפוליטי החדש שמתכנן גדעון סער, שפרש הערב בקול רעש גדול מהליכוד.

הרשת החברתית סערה סביב נאום 'ההבל הבלים' של ר' שלום בער סורצקין שנישא למרגלות בורג חליפה, יש דרשו אותו לגנאי ואחרים דנו אותו לכף זכות. כך או אחרת, ראש הכולל שאף בילה בקניון הגדול בתבל עשוי אולי בעתיד למצוא איזה משקיע פונטציאלי מאיחוד האמירויות שאולי יתעניין במוסדות עטרת שלמה, בקליינע לא מכחיש, ולא מאשר את השמועות בעניין הרכישה, אך בהחלט, לא אימת את המידע.

שליחת בקליינע לדובאי, תיעדה את גדול הזמר החסידי מוטי שטיינמץ מבלה מתחת לחליפות בדובאי.

גם הצלם שוקי לרר, הגיע לדובאי והתראיין לחדשות 12 על העיכוב הלא מנומס של הדובאים. גם כל הברנז'ה הדתית הגיעה לבלות באמירויות, בהם: שמעון ריקלין, עמית סגל, יהודה שלזינגר והראל סגל נצפו. אממה, סגל נתפס 'על חם', כשהוא לא מוכן לדרמה הפוליטית.

 

היועץ האסטרטגי מני חדד, נצפה אף הוא מבלה בערבות דובאי, עמיתו למשרד אבי בלומנטל, החליף אותו היום בתדרוך של הפרויקטור רוני נומה לעיתונאים החרדים.

הצלם שלומי כהן מממשיך להתפנק עם רעייתו בירח הדבש באי סיישל. והנה לכם כמה תמונות:

הנגן החסידי ר' ברק גרוסברג נראה מתוועד עם השחקן הישראלי יהודה לוי, במהלך הצילומים לסדרה חדשה.

ברכת מזל טוב למשה דאודי, המלאך הטכני של קול פליי וקול ברמה, לרגל יום ההולדת, רעייתו הטריפולאטית הביאה מגשי פירקסה לחברה' במכון מור.

הזמר החסידי מיכה גמרמן מברזיל הודיע היום במפתיע על פרישתו מהמוזיקה החסידית: "אני מסיים את הקריירה שלי ורציתי להודות מעומק הנשמה לכל מי שתמך בי ונתן לי ביטחון לעשות את מה שאני הכי אוהב בעולם הזה – לעודד אנשים דרך המוזיקה שלי."

הוא לא פירט על נסיבות פרישתו המיסתורית: "אני גם מנצל את ההזדמנות להודות לכל מי שלא שופט אותי בתקופה הקשה הזו של החיים. מי ששופט ומבקר אותי, יודע מעט על החיים הפרטיים שלי".

החזן נפתלי הרשטיק הוזעק הלילה לבית החולים לאחר שנמצא עבורו תורם כליה מתאים. בשעות אלה נמצא החזן הוותיק בחדר הניתוח, ומשפחתו מבקשת להתפלל לרפואתו. נפתלי הרץ בן חיה לרפו״ש

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *