רכב רבה של צפת נרגם באבנים: "המחבלים תכננו לרצוח אותי, ניצלתי בזכות אבי"

ח"כ בן גביר פנה למפכ"ל המשטרה בעקבות השלכת אבנים על רכבו של הרב שמואל אליהו במעלה הזיתים : "להגביר את האכיפה ולהחמיר בענישה". צפו באדיבות המצלם

אבן הושלכה על רכבו של הגאון הרב שמואל אליהו שהיה בדרכו לשכונת מעלה הזיתים בירושלים. הנהג נפצע קל בידו.

הרב שהיה בדרכו בנסיעה לשכונת מעלה הזיתים, נקלע למארב ככל הנראה ע"י מחבלים ערבים תושבי מזרח העיר. הוא סיפר: "נסעתי עכשיו בירושלים, בתוך ירושלים, וזרקו עלי אבנים בגובה הראש שלי, אם האבן היתה פוגעת זה יכול להיות מסוכן, סכנת חיים. למזלי נסעתי ברכב של אבא, הרב אליהו, והשמשות חזקות וזכות הרב הגנה ואני חי וקיים ברוך השם".

רבה של צפת הוסיף: "הכוונה שלהם היתה לרצוח ושהקדוש ברוך הוא יכרית אותם, בושה לירושלים ולעיר הקודש שאנשים זורקים אבנים ומנסים לרצוח בה. זה לא ייאמן כי יסופר".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "טרור האבנים גרם הפעם לפציעה, אבל שלא נטעה אבן מסוגלת להרוג וצריכים להתייחס לזה בהתאם, להגביר את האכיפה ולהחמיר בענישה. במעלה הזיתים זו אינה הפעם הראשונה שרוגמים יהודים באבנים ואסור לנו לעבור על כך בשתיקה".

בן גביר הוסיף: "פניתי למפכ"ל המשטרה וצירפתי דו"ח אירועי טרור לטיפול המשטרה. אמשיך לעקוב אחרי האכיפה במקום ולהיאבק להגברת הביטחון האישי של המבקרים".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *