שרי הממשלה הצטלמו לתמונה המסורתית, בנט נפגש לחפיפה עם נתניהו

הבוקר הצטלמו שרי הממשלה לתמונה המסורתית אצל הנשיא, ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש בשעה זו עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לחפיפה במשרד רה"מ.

הבוקר הצטלמו שרי הממשלה לתמונה המסורתית אצל הנשיא, ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש בשעה זו עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לחפיפה במשרד רה"מ.

בטקס החילופים במשרד הפנים, התחייבה השרה הנכנסת איילת שקד לפעול להחזרת המסתננים לארצם. "אפעל בכל כוחי ליישם מדיניות הגירה אחראית, תוך מתן מענה הולם במצבים הומניטריים מבוססים", אמרה שקד והוסיפה: "אפעל להשיב מסתננים לארצם ולעודד יציאה מרצון למדינות שלישיות בטוחות".

. בטקס החילופים בין שר השיכון הנכנס, זאב אלקין, לשר היוצא יעקב ליצמן, אמר השר הגוראי: "כל הקללות שמופיעות בתורה יש בממשלה הזו. אלקין נקלע לתאונת דרכים".

עוד הוסיפה שקד: "בכהונתי כשרת פנים, אנצל את גלי האמון שתושבי המדינה רוחשים לרשויות המקומיות ונביא לביזור סמכויות רחב ומדורג מהשלטון המרכזי לשלטון המקומי. שלטון זה, הוא שלטון לכל דבר ולא קבלן ביצוע של השלטון המרכזי".

ראש הממשלה החליפי, ושר החוץ יאיר לפיד, אמר בטקס חילופים עם השר היוצא גבי אשכנזי. "אנחנו צריכים להיערך מהר מול החזרה להסכם הגרעין עם אירן", אמר לפיד בטקס. "זה היה הסכם רע. התנגדתי לו. אני עדיין מתנגד לו. ישראל הייתה יכולה – בהתנהלות אחרת – להשפיע עליו הרבה יותר. חלק מהעבודה שלנו הוא כמובן חיזוק הנוכחות שלנו באזור. אנחנו צריכים להמשיך את המגמה שהחלה עם הסכמי אברהם. לשאוף לחזק את השלום עם מדינות המפרץ, עם מצרים וירדן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *