אבן משתלבת אחת עלתה לעירייה ולחברת מיליסרון כמעט חצי מיליון

בהסכם פשרה נקבע כי תושב הקריות יפוצה ב־470 אלף שקל על פגיעה בכף ידו שנגרמה כתוצאה מנפילה במדרכה

תושב הקריות יפוצה ב־470 אלף שקל על פגיעה בכף ידו עקב נפילה במדרכה. לפני כארבע שנים נפל האיש במדרכה סמוך לבית המשפט בקרית ביאליק ונפגע קשות בידו. הנפגע הגיש תביעה לבית משפט השלום בחיפה באמצעות עורכת הדין לידור פוגל-אורן, מומחית לתביעות נזקי גוף. התביעה הוגשה נגד הרשות המקומית שמצידה תבעה את חברת מליסרון בטענה שהמדרכה בבעלותה.

בכתב התביעה נכתב כי התובע צעד על המדרכה הסמוכה לשופרסל ובית המשפט, נתקל במרצפת שהיתה חסרה, נפל ונפגע קשות בכף ידו השמאלית שהיא ידו הדומיננטית. הוא חצה את הכביש לקופ"ח זבולון הסמוכה, שם עבר צילום רנטגן שהראה כי הוא סובל משבר בידו והוא הועבר לבית הרפואה כרמל בעיר, שם עבר סדרת בדיקות, נותח ונשלח למנוחה. במשך כשנה וחצי מהנפילה עבר ניתוח נוסף בידו, טיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק, אך המשיך לסבול מכאבים ומהגבלות בטווחי התנועה של היד.

לתביעה צורפה חוות דעת של פרופ'  מומחה לכף יד שקבע כי התובע סובל מנכות של 20% לצמיתות. בית המשפט מינה מטעמו מומחה שקבע כי נותרה לו נכות צמיתה של 15%. בכתב התביעה נכתב כי כתוצאה מהפגיעה נאלץ התובע לעזוב את מקודם עבודתו שם עבד בעבודת כפיים כולל הרמת משאות כבדים, דבר שנמנע ממנו עקב הנפילה והמלצת מומחה לרפואה תעסוקתית כי עליו להימנע מהרמת משאות מעל שלושה ק"ג. כאמור, בסופו של דבר, נקבע שהנפגע יקבל 470 אלף שקל אותם ישלמו לו העירייה וחברת מליסרון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *