איך לבחור מכונת קפה לבית? הטיפים שאסור לפספס

עם שפע האופציות הביתיות שקיימות כיום לקפה הכי איכותי, כל אחד יכול להפוך לבריסטה ברמה בינלאומית • אם עוד לא ברור לכם על מה אנחנו מדברים, אנו מדברים כמובן על בחירת מכונת קפה ביתית

זוכרים את הימים שבשביל להשיג קפה איכותי היה צריך ממש לצאת מהבית לבית קפה? אוי כמה שהימים האלה מאחורינו. עם שפע האופציות הביתיות שקיימות כיום לקפה הכי איכותי, כל אחד יכול להפוך לבריסטה ברמה בינלאומית! אם עוד לא ברור לכם על מה אנחנו מדברים, אנו מדברים כמובן על בחירת מכונת קפה ביתית. אז אם גם אתם נמנים על הלקוחות ששפע המבחר בלבל וסנוור אותם, אנחנו כאן עם כל הטיפים לבחירה הכי מוצלחת:

1. הטיפוס הקלאסי

אם אתם לא נמנים על אנשי ההייטק הטכנולוגיים במיוחד, ייתכן ומה שאתם מחפשים זו מכונת קפה ידנית. עם האופציה לקנות פולים איכותיים ולטחון אותם לכדי קפה נהדר ישירות בביתכם וליהנות מטריות מקסימלית.

אם אתם אוהבים קפה עם חלב שימו לב כי עבור מכונה זו תזדקקו לרכישת מקציף חלב נפרד. החיסרון במכונה זו הוא שנדרשת המיומנות הטכנית של טחינת פולי קפה והכנתם, אך עבור אלו מכם שיש להם את המיומנות אתם בטח יודעים עד כמה התהליך הזה מהנה ומוסיף נופך של השקעה עצמית לשגרה. חובבי הקפה המושבעים, התפקדו! זו היא המכונה בשביל אלו מכם שקפה זו אחת האהבות הגדולות ביותר שלהם ורוצים להבין עוד ועוד בתחום זה.

אם בא לכם לבחור בשביל הביניים תוכלו לרכוש מכונת קפה ידנית עם מטחנה. המטחנה חוסכת זמן יקר של טחינת הפולים לכדי אבקה ומאפשרת לכם עדיין ליהנות מקפה טרי ואיכותי במיוחד, אך עם פחות בלגן ואיחורים בבוקר.

2. הטיפוס הטכנולוגי

אם אתם נמנים על אנשי ההייטק, גאדג'טים וכל חידוש טכנולוגי שהוא – מכונת קפה מקצועית סופר אוטומטית היא הדבר בשבילכם.

מכונה סופר אוטומטית נמכרת לרוב לבתי קפה ואין ספק שעם קפה כזה על הבוקר גם השכנים יעמדו בתור במטבח שלכם. למכונה זו מקציף חלב מובנה ומגוון כפתורים ואפשרויות להכנה ספציפית של שלל סוגי קפה דוגמת מקיאטו, לאטה, קפוצ'ינו ועוד. נוסף על כך ישנן פונקציות משוכללות במיוחד במכונה זו דוגמת מד טמפרטורה שיאפשר לכם להכין את הקפה הכי מדויק שרק אפשר.

החיסרון במכונה זו הוא כמובן העלות הגבוהה שעשויה גם להוות הסבר מדוע היא אינה נמצאת כמעט בשימוש במטבח הביתי. ייתכן ובשביל קפה מסוג זה שווה בכל זאת לצאת לבתי קפה, אבל היי, רק אתם יודעים עד כמה חשוב לכם הקפה של הבוקר.

3. הבחירה האולטימטיבית

דרך המלך כמו שאומרים – בין בחירה במכונה המשוכללת ביותר לבחירה במכונה הידנית היא הבחירה במכונה הקלסית שנמצאת במרבית הבתים חובבי הקפה בישראל – מכונה המבוססת על קפסולות. מכונות אלו מציעות שפע של סוגי קפה וסגנונות, ומגיעות על פי רוב עם מקציף חלב מובנה. המכונה פשוטה לשימוש, קלילה וחוסכת זמן יקר בדרך לכוס הקפה האידיאלית.

שימו לב כי נדרשת קנייה של קפסולות המותאמות לפי המותג של המכונה וגודלה, כך שיש לשים לב ולחדש את המלאי בכל פעם בהתאם לקריטריונים אלו.

בכל מכונה שלא תבחרו, אין ספק שכוס הקפה שלכם תשודרג רבות. זה הזמן להגיד ביי לנס על חלב ולהתחיל ליהנות מקפה באיכות שלא הכרתם. אם תבחרו לקנות מכונה, מומלץ להשקיע מעט יותר ברכישת אביזרים מותאמים כמו חומרים לניקוי אבנית אשר נוטה להצטבר על המכונה וחומרים לניקוי ראש מכונת האספרסו וביניהם מברשות ייעודיות לניקיון מסוג.

מעבר לכך, כל בחירה שלא תעשו תאפשר לכם להיחשף לשלל סוגי קפה חדשים ממקומות שונים בעולם ולהבין עוד בעולם הקלסי והמרתק של המשקה ששיגע את העולם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *