אכזריות בלתי נתפסת • המשטרה חושפת עדויות מזעזעות מהטבח

סגן ניצב ירון בנימין שחוקר את העזתים: "אחרי שישה חודשים של חקירה אין ספק בכלל לכמות הפשעים האיומה שביצעו המחבלים"

בראיון מיוחד לתכנית 'חדשות המשטרה' מספר סגן ניצב ירון בנימין על חקירות מחבלי הנוח'בה שביצעו פשעים אכזריים בשמחת תורה. פשעים שכללו רצח, טבח, אונס, התעללות בגופות, חטיפת חיילים ואזרחים והצתת בתים על יושביהם.

בראיון לדובר משטרת ישראל נציב משנה אלי לוי, מספר סגן ניצב בנימין על העדויות המצמררות של המחבלים שמודים בחדרי החקירות של היאחב״ל כיצד ביצעו פשעים בלתי נתפסים באכזריותם.

"אני אומר לאלה המכחישים את פשעי מחבלי הנוחב'ה, כי אחרי שישה חודשים של חקירה אין ספק בכלל לכמות הפשעים האיומה שביצעו המחבלים בשביעי באוקטובר. היום אנחנו מבינים את זה דרך עדותם של המחבלים שביצעו בעצמם את הטבח הנורא.

"כשאתה יושב מול מחבל, מטרת העל שלך היא להוציא ממנו את כל האמת ואת כל מה שהוא יודע. לא רק לדעת את הפשעים שהוא ביצע בעצמו, אלא גם מי המחבלים השותפים שלו, מי תכנן, מי ביצע ומי עדיין לא נלכד ואיזה משימות המחבלים קיבלו לפני שיצאו מעזה. בחדר החקירות מאוד קשה לנתק את הרגש אבל זה בדיוק ההבדל בין חוקר טוב לחוקר מצויין. כל חקירה כזו תלווה אותנו החוקרים במשך שנים".

בהמשך התכנית מביאה פקד יעל מנצורי מחטיבת הדוברות חמש תמונות מרגעים משמעותיים בעבודת המשטרה בימי המלחמה. את התמונות שמספרות את סיפורה של המלחמה צילמו שוטרים ושוטרות שפעלו במספר גזרות ומתקני משטרה שונים מאז השביעי באוקטובר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *