אקדח קטן מומלץ – למי זה יכול להתאים?

 

אין זה סוד שבשנים האחרונות, ובפרט בשנה האחרונה, אנחנו חווים ירידה בתחושת הביטחון האישי. רמת הפשיעה עלתה באופן משמעותי, רמת הטרור הלאומני עלתה, ובכלל התחושה לא פעם היא של אובדן משילות מוחלטת בהרבה מקומות ותחומים, כך שאנחנו לא יכולים להסתמך על משטרה וכוחות הביטחון שיגנו עלינו.

הירידה ברמת הביטחון האישית היא כל כך משמעותית שהתחושה היא, לא רק שהמשטרה וכוחות הביטחון לא יכולים בהכרח להגן עלינו אלא שגם הם לא יכולים לייצר תחושת הרתעה שימנע מגורמים עוינים לפגוע בנו. הפתרון הוא, למצוא דרכים שונות כיצד להגן על עצמנו, באופן פאסיבי ואם נצטרך אז גם באופן אקטיבי.

הדרך לעשות זאת היא לרכוש אקדח קטן מומלץ . אם אנחנו נחזיק בבית, בעסק, ברכב או בכל מקום אחר בו אנחנו נמצאים ומסתובבים, כולל על הגוף שלנו, אקדח קטן, אזי שנחוש תחושת ביטחון. אפילו אם לא נעשה בו שימוש. הכוונה שלנו היא לא להשתמש באקדח ולפגוע באנשים, אלא להרתיע אחרים מלפגוע בנו ואם זה לא יעזור אז להשתמש באקדח לצורכי הגנה. לשם כך, אנחנו צריך לרכוש אקדח קטן מומלץ.

מי יכול להיעזר באקדח קטן מומלץ?

חשוב לומר, לא כל אחד יכול להחזיק ברשותו אקדח וגם לא כל אחד צריך להחזיק אקדח כזה. לא כל אחד בהכרח מרגיש מאוים ויש סיבה שהוא יחזיק אקדח. בסופו של דבר, יש לא מעט מקומות בהם תחושת הביטחון לא דעכה באופן כזה שמחייב לחפש פתרונות חלופיים. כאמור, על פי החוק, גם לא כל אחד בהכרח יכול להחזיק אקדח ברשות עצמו.

על פי החוק, רק מי שהוא אזרח ישראלי, בוגר, וקיבל אישור מהמשטרה, עבר את ההכשרות הנדרשות, יכול לרכוש ולהחזיק ברשותו אקדח. לכן לפני שממהרים לרכוש, חשוב להוציא רישיון נשק ולשם כך צריך לדעת אם עונים על הדרישות.

בעיקרון, אקדח קטן מומלץ עבור אנשים שעלולים למצוא את עצמם בסכנה. לדוגמא, אנשים שעובדים בעבודות לילה, אנשים שמתגוררים או עובדים באזורי עימות, אנשים שעובדים עם חומרים שיכולים להוות מקור משיכה לגורמים שליליים (למשל, בעלי עסקים שמחזיקים בעסק סכומי כסף גדולים, תכשיטים או חומרים אחרים). כמו כן, אנשים שיש להם הכשרה קרבית ורוצים לספק הגנה לעצמם, למשפחתם וכן לסביבה.

החשיבות של נרתיקים לאקדח

כשניגשים לקנות אקדח, צריך לבדוק גם אמצעים אחרים שיכולים לייעל את תהליך השימוש בו. לדוגמא, נרתיקים לאקדח . המקום בו נשים את האקדח בעת שנמצאים בתנועה או בכל עת כשהוא לא מאוחסן בכספת.

תפקידם של נרתיקים לאקדחים הוא לאפשר החזקה נוחה של האקדח, וכן לאפשר להחזיק אותו בצורה בטוחה, כך שלא תיגרם שום פגיעה, לא בבעל האקדח שמחזיק בו ולא באנשים שנמצאים בסביבתו. הנרתיק אמור להיות נוח, פשוט, ונגיש.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *