ארגון מד"א מוכר את החמץ באמצעות הראשון לציון, הגר"י יוסף שליט"א

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "ארגון מד"א מקפיד על מכירת החמץ לקראת חג הפסח בכל שנה בהתאם להלכה ועל שמירת כשרות מלאה"

אתמול (שני), עלו בכירי מד"א ללשכתו של הראשון לציון, הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית הגאון רבי יצחק יוסף, והקנו לו את הסמכות למכור לגוי את החמץ שברשות הארגון.

במהלך המפגש, התעניין הגר"י יוסף בהכנות לחג במד"א ובבדיקת החמץ בתחנות מד"א השונות ברחבי הארץ, באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ. הוא אף שמע מפיהם על פרויקט 'קמחא דפסחא' שהארגון מקיים לקראת חג הפסח בעשרים השנים האחרונות וציין כי מדובר בפרויקט של חסד.

לאחר מכן בירך הראשון לציון את עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום וציין בדבריו את פועלם של עשרות אלפי מתנדבי ועובדי מד"א סביב השעון במלחמה ובכלל מתוך מסירות נפש להצלת נפשות בישראל. הגר"י איחל לאורחיו כי כל פעילותם תסתכם בהסעת יולדות לבתי הרפואה, וסיכם: "כל המקיים נפש אחת מישראל, מעלה עליו הכתוב כאילו קיים עולם מלא".

מנכ"ל מד"א, אלי בין, אמר: "ארגון מד"א מקפיד על מכירת החמץ לקראת חג הפסח בכל שנה בהתאם להלכה, ומקפיד על שמירת כשרות מלאה לפסח בכל התחנות על־מנת שנוכל להמשיך ולעבוד בשיתוף מלא בתוך הארגון עם כל פלחי האוכלוסייה בישראל, דתיים וחילוניים, זה לצד זה גם במהלך ימי החג. אני מאחל לכל בית ישראל חג פסח כשר, שמח ובטוח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *