בדיחת הבדיקות: קרב הסרטונים בין נתניהו לבנט

ראש הממשלה לשעבר נתניהו פרסם בעמוד האינסטגרם שלו סרטון שבו לגלג על אמינות בדיקות האנטיגן, והשווה זאת להטלת מטבע. "זה כמו עץ או פלי", אמר נתניהו וסחט מבנט פוסט ארוך, נתניהו עצמו לא נותר חייב

ראש הממשלה לשעבר נתניהו פרסם בעמוד האינסטגרם שלו סרטון שבו לגלג על אמינות בדיקות האנטיגן, והשווה זאת להטלת מטבע. "זה כמו עץ או פלי", אמר נתניהו ועורר את חמתו של בנט. בעקבות הסרטון, כתב היום ראש הממשלה בנט פוסט ארוך בפייסבוק, שבו תקף את נתניהו: "נתניהו משקר ביודעין ומסכן חיי אדם בשביל רווח פוליטי", כתב בנט. "הוא מרבה לשקר ובדרך כלל איני טורח להגיב, אך הפעם אם נאפשר לשקר שלו להתבסס – ישראלים עלולים לחלות, או חלילה למות".

לדברי בנט, "בדיקות האנטיגן כבר הצילו רבבות חיי אדם ברחבי העולם באמצעות זיהוי אנשים מדבקים ובידודם, ומניעת המשך הדבקה של אנשים שעלולים היו לחלות ואף למות. האנטיגן הוא כלי יחסית מדויק ביחס לשאלה אם האדם מידבק בעת הבדיקה. אנחנו מייעדים את ה-PCR לציבור הפגיע ולכן מנתבים את הצעירים יותר לבדיקות האנטיגן שבהחלט מסייעות לאתר אנשים מידבקים".

לאחר זמן קצר תקף נתניהו בחזרה: "כראש ממשלה דאגתי לכל אזרחי ישראל לבדיקות קורונה PCR אמינות בחינם, בכל מקום בארץ ובלי תורי ענק. בנט שלח את אזרחי ישראל לקנות על חשבונם בדיקות קורונה ביתיות שמשרד הביטחון קבע שאינן אמינות! בנט איבד שליטה על הקורונה והפקיר את אזרחי ישראל לגורלם – 0 סיוע כלכלי ו-0 החלטות בבריאות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *