בהשתתפות אלפים בניו יורק: האדמו"ר הרב פינטו הדליק נרות חנוכה

זו לא הפעם הראשונה שמונסי החסידית מארחת בכבוד רב את האדמו"ר הרב פינטו. בפורים קטן התקיים מעמד בהשתתפות אלפים וגם בשנה שעברה בחג החנוכה.

ניו יורק לבשה חג: אלפים רבים השתתפו אמש (רביעי) במעמד הענק של הדלקת נר רביעי של חנוכה על ידי האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיג קהילת "שובה ישראל" ובנו ממשיך דרכו רבי יואל משה פינטו.

המעמד התקיים בבית המדרש "בית ישראל" של קהילת עדעלין – קערעסטיר, בנשיאות האדמו"ר מקערעסטיר בעיירת מונסי שבניו יורק – והשתתפו בו אדמו"רים, רבנים, אישי ציבור ואלפי חסידים תושבי מונסי והאיזור כולו.

בין האדמורי"ם והרבנים שהשתתפו במעמד: האדמו"רים מבארדיטשוב, ווילדניק, קאמאדא, ריבאטיטש וספינקא ורבנים נוספים שבאו לקבל את ברכת האדמו"ר הרב פינטו.

בראשית המעמד, עוד קודם ההדלקה, שרו האלפים שירי התעלות וחיזוק והודו על הנס הגדול שאירע בימי חג החנוכה. את המעמד ליוו זמרים, נגנים, ילד פלא ומקהלה חסידית.

אחרי ההדלקה, האדמו"ר הרב פינטו נשא דברי חיזוק, חסידות ומוסר, והעמיק בקדושת הימים – ימי חג החנוכה ובהשפעתם על כל ימות השנה. בתום המעמד, עברו האלפים לפני האדמו"ר הרב פינטו, קיבלו את ברכתו וקיבלו מידיו את צמח הראטה – הזעתר המפורסם בסגולותיו לשמירה ולהצלחה.

יצויין כי זו לא הפעם הראשונה שמונסי החסידית מארחת בכבוד רב את האדמו"ר הרב פינטו. בפורים קטן התקיים מעמד בהשתתפות אלפים וגם בשנה שעברה בחג החנוכה.

הרב פינטו מנהיג את קהילת "שובה ישראל" קרוב ל-30 שנה. כיום הקהילה מונה 87 ישיבות ובתי מדרש בישראל ובעולם כולו. הרב פינטו הוציא לאור למעלה מ-100 ספרים שחלקם מבוססים על שיעוריו המשודרים ברשתות החברתיות ובאתרים הנבחרים – שיעורים שהגיעו עד כה לחשיפה מטאורית של מיליוני צפיות.

הרב פינטו חידש דרך חדשה ומרתקת שמשלבת מצד אחד את תורת החסידות והבעל שם טוב ומאידך את הנהגות זקניו צדיקי שושלת אבוחצירא ופינטו. בשיעוריו הנמסרים בכל העולם ניתן לראות מגוון רחב של אנשים שמגיעים מכל העדות והחוגים; חרדים, חילונים ומסורתיים, חסידים, ליטאים, ספרדים ודתיים לאומיים.

צפו בתיעוד נרחב ממעמד האלפים שהתקיים אמש בניו יורק.

קרדיט תמונות: Lenchevsky images

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *