בליכוד זועמים על גפני: "לא רוצה בחירות בגלל לפיד"

בליכוד זועמים על יו"ר יהדות התורה, משה גפני, שמתנגד לפיזור הכנסת מחשש לסבב בחירות אין סופי שיכול להכתיר את לפיד לראש הממשלה

בליכוד זועמים על יו"ר יהדות התורה, משה גפני, שמתנגד לפיזור הכנסת מחשש לסבב בחירות אין סופי שיכול להכתיר את לפיד לראש הממשלה.

גפני דורש לבחון הקמת ממשלה בכנסת הזו גם אם נתניהו לא יעמוד בראשה. בליכוד טוענים שזה לא בא בחשבון.

"מכינים כבר את התקציב הבא",  אמר היום לפיד. "נכון שלא נעים לראות ח"כית שחוצה את הקווים, אבל נעמוד בזה. היו בישראל ממשלות עם פחות מ-61 חברי כנסת שעשו דברים גדולים – הממשלה הזו עושה דברים גדולים דברים שלא נעשו שנים על גבי שנים".

"המשבר הפוליטי הנוכחי לא קל, אבל הוא מנוהל", הסביר. "אם נעבוד נכון, הממשלה הזו תהיה פה גם בפסח הבא וגם בזה שאחריו. זה לא יהיה פשוט, אבל זה יהיה. זו ממשלה מצויינת, ונעשה הכול כדי לוודא שהיא תמשיך. הדבר הכי גדול שעשתה הממשלה הזו, הוא להחזיר את הרעיון הגדול של טוב משותף. של אחדות ישראלית. לגרום לימין, שמאל ומרכז לעבוד יחד בשביל אזרחי ישראל ובשביל מדינת ישראל"

"נגיע לפשרות", טען לפיד. "אני איש מרכז, ואנחנו יודעים להגיע לפשרות וככה אנחנו נמשיך. כל אחד יודע שזה לא יהיה 100% כמו שאני רוצה, אלא זה יהיה באמצע. אפשר להעביר תקציב לשנה עם 60 חברי כנסת. כל מה שקרה זה שהאופוזיציה עלתה מ-53 ח"כים ל-54 – יש שדברים גדולים שאפשר לעשות עם 60 מנדטים, כולל להעביר תקציב".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *