בן גביר התקבל בתשואות בתיכון בליך: " לא צריך להרוג ערבים, צריך להילחם במחבלים"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע היום לתיכון בליך. במהלך נאומו השיב בן גביר לשאלות תלמידים מכל גווני הקשת הפוליטית. בן גביר התייחס בתחילת נאומו לקריאות לבטל את הגענו ואמר: "את עודה שתומך ברצח חיילי צה"ל, אין להם בעיה להביא לכאן, אבל לי הם רוצים לסתום את הפה, זה מפגן צביעות של השמאל הקיצוני"

 

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע היום לתיכון בליך. במהלך נאומו השיב בן גביר לשאלות תלמידים מכל גווני הקשת הפוליטית. בן גביר התייחס בתחילת נאומו לקריאות לבטל את הגענו ואמר: "את עודה שתומך ברצח חיילי צה"ל, אין להם בעיה להביא לכאן, אבל לי הם רוצים לסתום את הפה, זה מפגן צביעות של השמאל הקיצוני".

כך לדוגמא, בן גביר נשאל על ידי נציג מפלגת העבודה על כך שלפני מספר שבועות התחייב להעביר את חוק הגירוש והשיב: "אני רוצה לגרש מפה מי שזורק בקבוקי תבערה ואבנים על חיילי צהל. אני רוצה לגרש מפה את איימן עודה ועופר כסיף שתומכים ברצח חיילי צהל ותמכו בעזה בזמן המבצע האחרון, וגם אנשי נטורי קרתא שנפגשו עם נשיא איראן לא יהיו כאן".


במהלך הדברים החל נציג מרצ להפריע לח"כ בן גביר בדבריו, ובן גביר השיב לו: "למה אתה צועק, חופש הביטוי זה לכולם, תלמד להקשיב גם למי שאתה לא מקבל את דעותיו".

בן גביר נשאל גם על חוק עונש מוות למחבלים והשיב: "אמרו לי שארצות הברית מתנגדת לחוק עונש מוות למחבלים, ואנחנו נגיד לארצות הברית: מה שטוב לכם טוב לנו. אם בארצות הברית יש עונש מוות גם כאן יכול להיות".

לאחר מכן נשאל בן גביר על תכניות כלכליות שלו והשיב כי: "אני רוצה שכל חייל משוחרר או מי שעשה שירות לאומי ובחורי ישיבה יוכלו לקבל אדמות חינם בנגב ובגליל, כמו שנותנים לבדואים שרוצים להכניס לתוך הערים בנגב. אין שום סיבה שחייל משוחרר לא יקבל שטח לבנות את ביתו בנגב או בגליל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *