בן גביר תובע במליון ש' את צלם כאן שנתפס משקר בשידור חי "עלילת דם". צפו

הצלם טען כי חבר הכנסת איתמר בן גביר שהגיע לזירת האירוע שבה הותקף סירב לעזור לו וענה כי הוא בא למקום לעזור רק ליהודים שהותקפו.

צלם כאן 11 איאד חראב הותקף אמש בשמעון הצדיק בירושלים. בערב העניק הצלם ראיונות נרחבים לכלי התקשורת, בהם טען כי חבר הכנסת איתמר בן גביר שהגיע לזירת האירוע סירב לעזור לו וענה כי הוא בא למקום לעזור רק ליהודים שהותקפו.

אלא שבניגוד לדבריו של חארב, דו השיח בין הצלם לח"כ בן גביר תועד במלואו ועוזרו של בן גביר צילם את השיח מבלי שהצלם שם לב שהוא מצולם. בניגוד לדברי הצלם, ח"כ בן גביר אמר לו שוב ושוב כי הוא מעריך את הדרוזים, כי התוקפים הם לא אנשיו וכי הוא היה כל היום בכותל ומדובר במעשה נורא ואיום.

כפי שניתן לראות בסרטון בן גביר אומר לצלם כי: "זה בעיני נורא ואיום, אני ינסה לעזור לך. אני אבדוק את זה, אני בטוח שאתה לא אשם. אני לא מכיר אותך וזה נורא בעיני מה שעשו לך. אני יבדוק את זה עכשיו".

לאור זאת, שלח ח"כ בן גביר התראה בהולה לצלם, ודרש ממנו פיצוי של מיליון שקלים והתנצלות. לדברי בן גביר: "מדובר בעלילת דם. אמרתי לו שוב ושוב שאני מעריך אותו, שהתקיפה שלו היא מעשה נורא ואיום ואני יבדוק איך אפשר לעזור לו להשיב לו את הטלפון שנלקח ממנו. חבל שבשביל רייטינג הצלם בוחר להשתלח בי והוא צריך להתנצל ולשלם על ההכפשות שלו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *