בנט השתלח בנתניהו: "ברגע שהתקציב הזה עובר, בליכוד יאלצו לחשב מסלול מחדש"

ראש הממשלה נפתלי בנט יצא במתקפה חריפה נגד יו"ר האופוזיציה נתניהו בדיון על התקציב. ״הרי אותה מכונה שעושה עכשיו קמפיין השחרה לממשלה עם רעמ היא המכונה שהכשירה את רעמ,

ראש הממשלה נפתלי בנט יצא במתקפה חריפה נגד יו"ר האופוזיציה נתניהו בדיון על התקציב. ״הרי אותה מכונה שעושה עכשיו קמפיין השחרה לממשלה עם רעמ היא המכונה שהכשירה את רעמ, כשזה התאים לך."


"כשנתניהו – סליחה – אבו יאיר – חשב שהדרך היחידה להמשיך את שלטונו זה להכניס פנימה את רעמ, כל החבורה נרתמה למשימה.", פתח בנט את נאומו. בהתייחסו לקשרים של נתניהו עם מנסור עבאס לפני הבחירות.

בנט המשיך: "כל היום קיבלנו פוסטים וראיונות על החשיבות בשילוב החברה הערבית, הצטלמת שותה קפה במאהל בדואי. מנסור עבאס מותג כמאמי לאומי. אני זוכר את התקופה הזאת, זה היה ממש האביב הערבי. נתן אשל כתב מאמרים להארץ על הברית החדשה. תקופה מרגשת."

בנט לא חסך ביקורת והמשיך לתקוף: "עד הרגע האחרון הדבר הזה נמשך. הרי גם אני הייתי שם, בחדרים הסגורים של המו“מ. דובר על ממשלת נתניהו בתמיכת רעמ. זה היה הדיל היחיד האפשרי.
בשביל זה הרי שלחת את מנסור לרב דרוקמן. על מי אתה עובד. תראו – זה ביבי. אין פה שום דבר מפתיע."

לסיום הוא התריס נגד נתניהו ואמר, "ברגע שהתקציב הזה עובר, בליכוד יאלצו לחשב מסלול מחדש. זה כל הסיפור. היום פייק חמאס, מחר נקבל פייק דאעש".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *