בניזרי: "המזוזה בבית האח הגדול ביזוי לקדשי ישראל, צריך לעקור אותה". האזינו

בעקבות התקנת המזוזה בפתח "האח הגדול" תוכנית הריאליטי של התקשורת החילונית ע"י רב הסלבס מרדכי חסידים, הרב שלמה בניזרי יוצא במתקפה חריפה וחסרת תקדים נגד המעשה. האזינו לתכנית המלאה מתוך התכונית "חד וחלק" ברדיו "קול ברמה"

רק לפני כמה ימים דיווח כתבנו במדורו הפופולארי "פפראצי היום": "קידוש השם! רב הסלבס מרדכי חסידים ואיש התקשורת איציק אוחנה קבעו אמש (מוצ"ש) מזוזה בפתח בית 'האח הגדול' בנווה אילן, תוכנית ריאליטי של 'רשת 13' הזוכה לרייטינג גבוה במגזר הכללי".

בעקבות התקנת המזוזה בפתח "האח הגדול" תוכנית הריאליטי של התקשורת החילונית ע"י רב הסלבס מרדכי חסידים, הרב שלמה בניזרי יוצא במתקפה חריפה וחסרת תקדים נגד המעשה.

במהלך תוכניתו 'חד וחלק' ברדיו 'קול ברמה' אמר הרב בניזרי: "יש איזה תוכנית בטלוויזיה בשם 'האח הגדול', כל שנה הם מזמינים את הרב של הסלבס שיתקע להם מזוזה בבית 'האח הגדול', מגיעים לשם כל הכוכבים הגדולים, עומד שם אותו רב כשכולם מסביבו כשהוא מברך על 'קביעת מזוזה' וכולם צועקים בחיוך 'אמן', ולא רק זה אותו רב בירך אותם שיהיה להם ברכה והצלחה ושמחה ורייטינג גבוה בעזרת השם".

הרב בניזרי ממשיך בכאב ואומר: "כשאני ראיתי את זה קיבלתי חלישות הדעת, רב הסיכויים שאותם אנשים שמקרבים חילונים בכל מיני דרכים הם עושים את זה לשם שמיים – אבל גם כשהולכים לקרב צריך לדעת איך לקרב ואיפה ללכת, אי אפשר ללכת לתקוע מזוזה במקומות של הבלים, זה ביזוי גדול לתורה ולקודשי ישראל, איפה הדעת של הרב הזה, לשים מזוזה במערת פריצים ועוד לברך אותם בברכה והצלחה".

רב הסלבס מרדכי חסידים מסר בתגובה: "יש לי ברכה לדרכי זו ממרן מלכא רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל, הוא קרא לי יום אחד לחדרו אחרי התפילה ואמר לי: 'אני יודע כל מה שאתה עושה, תמשיך בדרכך אתה מקרב את עם ישראל, מצווה לקרב! שמעת מה אני אומר לך מצווה לקרב! אל תשים לב לאף אחד!'".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *