בנק ישראל אירח את היועצות החרדיות

בוגרות הקורס לייעוץ עסקי מהמגזר החרדי נפגשו במרכז המבקרים של בנק ישראל לסיום הקורס. זה הסיבה לכך

בנק ישראל אירח את מפגש הסיום של קורס יועצות עסקיות לנשים במגזר החרדי.

הקורס נועד להכשיר יועצות עסקיות מהחברה החרדית על מנת שיוכלו לסייע בקידום עסקים בקהילה, ולסייע לנשים המעוניינות לקדם עסקים בחברה החרדית. הקורס הוא יוזמה של המרכז להכוון תעסוקתי בבני ברק בשיתוף המכון לאינטגרציה מאוניברסיטת בר אילן.

בנק ישראל קיים בעבר שיתופי פעולה עם המכון להכוון תעסוקתי כדי להנגיש את פעילות הבנק גם לחברה החרדית על כל גווניה, ואנשי הבנק שמחו גם הפעם לארח ולהיות שותפים לשיח המקצועי במפגש הסיום החגיגי של הקורס, ובדגש על אוכלוסיית הנשים החרדיות.

שיתוף הפעולה הוא חלק מאסטרטגיה של בנק ישראל להנגיש את פעילות הבנק לקהלים רחבים ומגוונים בחברה הישראלית. בנק ישראל פועל נמרצות כדי לאפשר ליותר מגזרים להיחשף למידע אודות פעילות הבנק המרכזי של ישראל.

מפגש הסיום נערך במרכז המבקרים של בנק ישראל בתל אביב, במסגרתו נערך למשתתפות סיור בתערוכת השטרות והמעות של בנק ישראל דרכו הכירו המשתתפות את תפקידי בנק ישראל ותרומתו לכלכלה הישראלית, את סיפור העם היהודי והמדינה כפי שמשתקפת בתולדות המטבע, ואת סימני הביטחון לזיהוי שטרות מזויפים. בנוסף, קיבלו המשתתפות סקירה רחבה על חשיבותה של המערכת לשיתוף נתוני אשראי שמפעיל בנק ישראל ואת משמעות דירוג האשראי שמבוצע על בסיסו לאזרחי ישראל ויכולתו לשפר את כח המיקוח של משק הבית בבואו לקחת הלוואות.

גב' נורית פלתר איתן, מנהלת מחלקת תקשורת, הסברה וקשרי קהילה: "אנו בבנק ישראל רואים חשיבות רבה בהגברת המודעות הפיננסית של הציבור הרחב. חשוב שכל חלקי האוכלוסייה יכירו את פעילותו של בנק ישראל, והצעדים שהבנק מקדם עבורם, ויהיו נגישים אל העולמות הפיננסים המגוונים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *