דידי שור חושפת: "כך שוכנעתי בזכות האדמו"ר מגור להצביע ג'"

קרעה לי את הלב. בירכתי אותה מכל הלב ואמרתי לה שיש לה כאלו יכולות אימהיות שהיא מעניקה לילדות שלנו, ושה' יזכה אותה להעניק לילדים משלה בקרוב!

העיתונאית החרדית דידי שור המפורסמת בעיקר בגלל התחקירים הקשים שלה בקרב הציבור החרדי חושפת בפוסט מרתק כי כנראה הפעם תצביע לראשונה בחייה לרשימת יהדות התורה.

וכך היא כותבת: שמעו משהו היסטרי, יש מצב שהפעם לראשונה בחיי אצביע ג'. לא זו אף זו, השם המפורש שלי הועבר לברכה אצל האדמו"ר מגור. לא משהו שחשבתי שיקרה לי
וכל כך למה?

מתקשרת אלי אתמול הגננת המהממת של בתי, כלומר הגננת של שנה שעברה, אישה מתוקה ביותר שאוהבת את מושקי שלי אהבת נפש והעניקה לה המון.

היא מספרת לי, שהאדמו"ר מגור הבטיח ברכות וישועות לכל מי שישכנע אחרים להצביע. ואין לה ילדים (אוי, לא ידעתי) והיא בטוחה שאם היא תצליח לשכנע אותי להצביע, הברכה תעבוד והיא תזכה להיפקד בזרעא חיה וקימא!

קרעה לי את הלב. בירכתי אותה מכל הלב ואמרתי לה שיש לה כאלו יכולות אימהיות שהיא מעניקה לילדות שלנו, ושה' יזכה אותה להעניק לילדים משלה בקרוב!

ממשיכה שור ושואלת: עכשיו תגידו אתם, איך מסרבים לכזה דבר? אז ביקשתי את השם המלא שלה לתפילות, וסיפרתי לה שגם אצלי הילדים הגיעו רק אחרי הרבה תפילות, אז היא ביקשה את השם שלי לתפילה כדי להעביר לאדמו"ר מגור… לא אמרתי לה אבל תכלס אני מעדיפה שהגננת תתפלל עלי ולא האדמו"ר הספציפי הזה אבל שיהיה.

מרוב שהייתי בהלם מהסיטואציה שכחתי לומר לה שגם לי יש אדמו"ר עם קצת יותר קבלות כדי להעביר לו את השם שלה לברכה אבל אצלם זה עלול לגרור סנקציות אז לא נגלה לה.

לסיום היא מסכמת: נראה לי שמאות אנשים מצביעים מסיבות כאלו, בלי שום קשר ענייני לתוצאות הבחירות או לחברי כנסת שיחוקקו עבורנו משהו או יצביעו בעד או נגד משהו. שזה מדהים ומטורף כאחד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *