הורי חטופים: "האמירה של מיקי לוי חסרת אחריות ומסכנת את החטופים"

חה"כ מיקי לוי מיש עתיד אמר היום בכנסת כי יש להחזיר את החטופים בכל מחיר, גם במחיר הפסקת הלחימה

חבר הכנסת מיקי לוי (יש עתיד), מי שהיה יו"ר הכנסת הקודמת, אמר היום (שלישי) בכנס של השדולה למען החטופים, את הדברים הבאים: "אני מעורב נפשית, רגשית מהרגע הראשון. אני אומר את זה בשמי ובשם סיעתי – יש להחזיר את החטופים בכל מחיר! כל מחיר! אמרתי את זה מהיום הראשון. לשחרר את כל הששת־אלפים, להפסיק את הלחימה. לא מעניין אותי. בכל מחיר! להחזיר אותם הביתה עכשיו! עכשיו! עכשיו! ואני אומר את זה בנפש חפצה, בבהירות לחלוטין כי אין דבר חשוב יותר מפדיונם וחזרתם הביתה".

דבריו המופקרים לא עברו ללא תגובה. פורום תקווה של משפחות חטופים, התייחס לדברי מיקי לוי, בהודעה הבאה: "כולנו רוצים לראות את היקירים שלנו כאן ועכשיו. באמירתו חסרת האחריות תוך ידיעה שהוא מצולם. מיקי לוי 'פותח את כל הקלפים' מול סינוואר. אמירתו של מיקי לוי מסכנת את החטופים ומחזקת את חמאס. מעבר לכך, מה שמיקי לוי מציע זה לשחרר רוצחים ואנסים בהמוניהם אל תוך חגיגות השמחה שמחכות להן בכך הוא מפקיר את חיי אזרחי ישראל.

"לחצים כאלה מרחיקים את החטופים שלנו מהבית. מילים כאלו לא יכולות לבוא מחבר כנסת בכיר בפרלמנט הישראלי. אנחנו מצפים מכל חברי הכנסת וממפקדי צה"ל להתנער מהאמירה חסרת האחריות הזאת של מי שהיה בעבר מפקד בכיר בכוחות הביטחון וההצלה, זו הפקרות. כדי לראות את היקירים שלנו בבית יש ללחוץ את החמאס ולא לתת לו מתנות".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *