הותר לפרסום: כך ניסו פושעים לסחוט את עמוס לוזון

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי בתום איסוף הראיות הנדרשות, אתרו בלשי הימ"ר את החשודים ועצרו אותם לחקירה במשרדי היחידה במחוז מרכז, לצד חיפוש ותפיסת ממצאים הרלוונטים לחקירה

היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז עצרה הלילה בתום חקירה סמויה ומואצת, 2 תושבי כפר שמריהו, בחשד למעורבות בסחיטת איש עסקים באזור השרון, לרבות חשד לירי לעבר בית ילדיו וכן תיעוד והפצת סרטון בעל תוכן אינטימי בניגוד לחוק.

ימ"ר מרכז ניהל בשבוע האחרון חקירה מואצת במישור הסמוי, בחשד לעבירות סחיטה כלפי איש עסקים תושב השרון, לרבות הפעלת אמצעי לחץ ע"י מספר חשודים, הכוללים תיעוד בחצרו הפרטית והפצת תכנים בניגוד לחוק וכן חשד לירי לעבר בית ילדיו.

בתוך כך, האירועים הועברו לחקירה תחת קורת גג אחת בימ"ר מרכז, אשר הפעילה את כלל האמצעים והיחידות לשם חשיפת זהות החשודים – 2 תושבי כפר שמריהו בשנות העשרים לחייהם.

כאמור, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי בתום איסוף הראיות הנדרשות, אתרו בלשי הימ"ר את החשודים ועצרו אותם לחקירה במשרדי היחידה במחוז מרכז, לצד חיפוש ותפיסת ממצאים הרלוונטים לחקירה.

בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, בכוונת המשטרה להביא הבוקר את החשודים לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך מעצרם.

בתוך כך, הודיעה המשטרה כי חוקרי היאל"כ בלהב 433 פתחו בחקירה בגין סדרת אירועי אלימות וסחיטה באיומים באזור הצפון. מהחקירה עולה כי החשוד המרכזי, בנו של ראש מועצה מהצפון, תקף איים וסחט באיומים מספר פעמים קורבנות שהיו חייבים כסף לאביו על אף שמהחקירה עולה כי החוב הוסדר אל מול אנשי ארגון פשיעה מהצפון.

במסגרת אירועי האלימות, החשוד היה מעורב במספר אירועי ירי והנחת מטען אל עבר בית הקורבנות.

אתמול החקירה הפכה גלויה עם מעצרו של החשוד, בן 24 תושב ראמה, בנו של ראש מועצה מהצפון והוא הובא לחקירה במשרדי היחידה בסיומה נכלא.

החשוד המרכזי, בנו של ראש מועצה מהצפון, תקף איים וסחט באיומים מספר פעמים קורבנות שהיו חייבים כסף לאביו על אף שמהחקירה עולה כי החוב הוסדר אל מול אנשי ארגון פשיעה מהצפון.

על פי הדיווח בערוץ 13, איש העסקים שנסחט על ידי החשודים הוא עמוס לוזון, מבעלי השליטה בחברת הפינטק טריא. לוזון הפך לבעל שליטה בטריא לאחר שזו התמזגה אל תוך השלד הבורסאי של "לוזון נדל"ן" שבבעלותו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *