"היית מתה לשים את הידיים שלך על משרד הפנים" – הריב בין שקד לגלאון

יו"ר הבית היהודי ויו"ר מרצ התכתשו הבוקר בטוויטר | לאחר התנצלותה של שקד על הצטרפותה לממשלה, כתבה לה גלאון: "אז תתפטרי" | שקד שלא נשארה חייבת, הגיבה: "היית מתה לשים את הידיים שלך על משרד הפנים" | גלאון השיבה בתגובה עוקצנית: "היית מתה לשים ידיים על אחוז החסימה, לא יקרה"

התנצלותה של שרת הפנים איילת שקד אתמול בכנס פעילים, על כך שהצטרפה לממשלה, הובילה לחילופי דברים קשים בטוויטר בינה לבין יו"ר מרצ זהבה גלאון. גלאון שהחלה את הריב כתבה לשקד: "אז תתפטרי" בתגובה לדברי שקד על כך שהיא מצטערת על הקמת הממשלה. שקד לא שתקה על כך והשיבה: "היית מתה לשים את הידיים שלך על משרד הפנים. לא יקרה".

יו"ר מרצ המשיכה לענות ולהקניט את שקד והתייחסה למצבה של שקד בסקרים: "היית מתה לשים ידיים על אחוז החסימה. לא יקרה". בשלב זה, יו"ר הבית היהודי השיבה באותה מטבע והתייחסה לאיחוד שנכשל בשמאל, בין מרצ למפלגת העבודה, שגלאון הייתה מעוניינת בו. "מוזר, מעניין למה כל החודש האחרון התחננת למיכאלי שתתאחד איתך", כתבה שקד.

הריב המתוקשר נבע כתוצאה מהתנצלותה של שקד אתמול בכנס הפעילים של מפלגת הבית היהודי "היום, אני מבקשת סליחה מהתומכים שלי, מהקהל האהוב שלי, שלבו נשבר כשהצטרפתי למהלך הקמת הממשלה האחרונה. אני מאמינה שתמצאו בליבכם את המקום לסלוח לי". אמרה שקד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *