"הכי בבית בעולם": הקווים החדשים של אל על

אל על מרחיבה את רשת הנתיבים לארה"ב ומוסיפה 6 טיסות ישירות לפורט-לודרדייל פלורידה בחגי תשרי, ומאביב 2024 תפעיל טיסות סדירות ליעד זה לאורך כל השנה

חברת אל על מכריזה על פתיחת קו טיסות עונתי חדש לפורט לודרדייל, יעד נופש פופולרי במיוחד במדינת פלורידה, החל מה-13 בספטמבר 2023. טיסות ישירות ליעד זה יופעלו בתאריכים נבחרים בחודשים ספטמבר-אוקטובר 2023, כמענה לביקוש הגבוה לטיסות בעונת החגים בישראל. החל מאפריל 2024 צפוי לפעול קו טיסות קבוע ליעד זה.

לצד השירות החדש לפורט לודרדייל, אל על תגדיל את מספר הטיסות הישירות למיאמי מחמש לשש טיסות בשבוע. החל מערב חג השבועות, תוסיף אל על עוד טיסה ישירה מתל-אביב למיאמי בכל אור ליום שישי, וממיאמי לתל אביב מידי מוצ"ש.

כל הטיסות לפלורידה וממנה, כולל השירות החדש לפורט לודרדייל, יבוצעו במטוס ה- B787 Dreamliner עטור הפרסים של אל על.

קישורים שעשויים לסייע לך:

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על בירך על המהלך ואמר: "אנו גאים ונרגשים לפתוח קווים חדשים לארה"ב, ולהרחיב את כמות הטיסות והיעדים שלנו עבור לקוחותינו. עם השקת הקו לפורט-לודרדייל, ועם התרחבות תדירות הטיסות למיאמי תפעיל אל על למעלה מ-40 טיסות שבועיות לארה"ב. אנו גאים להמשיך במשימתנו להוות גשר בין ישראל לעולם. רשת הנתיבים הישירים של אל על למגוון יעדים בארה"ב מספקת את השירות הטוב ביותר, במטוסי הדרימליינר החדישים שלנו ומעניקה את חוויית הטיסה הטובה ביותר בין ישראל לארה"ב".

כזכור, אל על זכתה שנתיים ברציפות בפרס על שירות חמישה כוכבים בטיסה, בדירוג חברות התעופה הרשמי של APEX.

בסקר APEX, נוסעים דרגו מיליון טיסות המופעלות על-ידי 600 ספקים שונים בחמישה אלמנטים של שירות הטיסה: נוחות מושבים, שירות תא הנוסעים, מזון ומשקאות, בידור ו-Wi-Fi . אל על קיבלה דירוג של חמישה כוכבים בשנת 2022 ושוב ב-2023.

מטוסי הבואינג 787 Dreamliner של אל על כוללים את השירותים העדכניים ביותר, לרבות מושבים המתכווננים למצב שכיבה במחלקת עסקים, ארוחות גורמה, מבחר רחב של יינות ומשקאות ואינטרנט אלחוטי חינם במהלך הטיסה. מחלקת הפרמיום של אל על מציעה שירותים  כמו במחלקת העסקים, יחד עם מושבים מרווחים ונוחים.

קודם לכן, במסגרת כנס התיירות הבינלאומי שמתקיים בתל אביב (IMTM),  נחנכו הקווים החדשים של אל על לטוקיו בירת יפן, ולדבלין בירת אירלנד.

השקת הקווים החדשים התקיימה במעמד שר התיירות, חיים כץ, שגריר יפן בישראל, מיזושימה קואיצ׳י, שגריר אירלנד בישראל, קייל או'סאליבן ומנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה.

שלומי זפרני
שלומי זפרני (צילום: דוברות אל על)

קישורים שעשויים לסייע לך:

חיים כץ, שר התיירות, אמר: "אנו מברכים על פתיחת קו טיסות ישיר של אל על מישראל לטוקיו, המאפשר להרחיב את התיירות היפנית בישראל ולהיפך. מדובר במהלך חשוב שיאפשר חיזוק הקשרים והרחבת הפעילות בין המדינות ויחזק את התיירות הישראלית והיפנית יחדיו. בנוסף זכינו לפתוח היום קו נוסף של אל על לדבלין בירת אירלנד. מדובר בבשורה של ממש, שתגביר את שיתוף הפעולה העסקי והתיירותי בין המדינות ואני מברך על כך".

שגריר יפן בישראל, מיזושימה קואיצ׳י אמר: "בשנה חשובה שבה ישראל חוגגת 75 שנה ליחסים הדיפלומטים עם יפן, אני מתרגש לראות את החלום שלהו קם לתחייה, ואת פתיחת הקו הישיר מישראל ליפן. מדובר במהלך מבורך וחשוב מאוד של שתי הממשלות, שיתרום רבות לתעשיית התיירות המשותפת. יפן עשירה בתרבות ובטבע יוצאי דופן, ואני בטוח שכל הישראלים שיטוסו ייהנו מאד מהתרבות היפנית".

מדברי שגריר אירלנד בישראל, קייל או'סאליבן: "אנו נרגשים לקראת השקת הקו בין דבלין לתל אביב. ישראלים רבים עובדים באירלנד ולהיפך. כמו כן, שמחים לראות שהתיירות חזרה גם לאירלנד וגם לישראל ונשמח לארח את הישראלים במדינתנו. אנו מודים לאל על שאפשרו לעל זה לקרות".

מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, בירכה בהתרגשות: "מדובר באירוע מרגש, שכולל חניכה של שני קווים משמעותיים שמבשרים על שיתוף פעולה פורה בין המדינות. הטיסות ליפן מאפשרות את הרחבת התיירות הישראלית ביפן ולהיפך, והביקוש גדל כל הזמן. אני אישית אבקר ביפן ואחקור את התרבות העשירה והמגוונת הזו". לדבריה: "היום אנחנו משיקים גם את פתיחת הקו לדבלין אשר יבטא את שיתוף הפעולה עם אירלנד והחשיפה של הישראלים לתרבות האירית ולהיפך. כחלק ממשימתנו לחבר את ישראל לעולם ואת העולם לישראל, אל על תמשיך להציע נתיבי תעופה חדשים, מטוסים חדשים וכמובן את השירות הטוב בעולם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *