הליכודניקים הבריזו – השיימינג הגיע

האופוזיציה שוב החמיצה הזדמנות להנחיל תבוסה לקואליציה

לאחר שנתניהו הבטיח בישיבת הסיעה הקודמת של הליכוד לעשות שיימינג בפייסבוק לכל ח"כ שלא יופיע למליאה – בהצבעות בכנסת היום היו חסרים ללא אישור: אופיר אקוניס, דוד ביטן, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל ואורלי לוי אבקסיס.

כמה דקות לאחר מכן הגיע השיימינג. ח"כ יריב לוין מקורבו של נתניהו פרסם פוסט בו פרסם את רשימת  המבריזים. "לפני מספר דקות התקיימה בכנסת הצבעה על הצעת חוק של ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית. הייתה לנו הזדמנות להנחיל לקואליציה מפלה נוספת. 51 ח"כים מהאופוזיציה הצביעו בעד החוק, ו-55 מהקואליציה התנגדו.", כתב לוין.
לוין ממשיך ומאשים: "הדבר נפל בגלל 6 חברי כנסת של הליכוד שלא הגיעו להצבעה, וכתוצאה מכך לא הנחלנו לקואליציה הפסד כואב נוסף. זה מרגיז במיוחד מכיוון שהשבוע היה צורך בגיוס להצבעות רק להיום. יום אחד בלבד.חברי הכנסת שלא הגיעו הם: אופיר אקוניס, דוד ביטן, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל ואורלי לוי אבקסיס.".

באופוזיציה רתחו על נתניהו: "אחרי שבוע שהקפידו, הליכוד מפשלת ובענק היום. 6 חברי כנסת מהמפלגה אינם. חוק של ח"כ רוטמן נפל עכשיו למרות שבנט, סער ואחרים לא במליאה. או שהם איתנו בקרב או שלא. שיגידו ונתנהג בהתאם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *