המוסד חוזר ומכחיש אך חברת הכנסת מתעקשת ודורשת חקירה. מי משקר?

חברת הכנסת טלי גוטליב במכתב ליו"ר הכנסת: אין לי כל אמון במי שעומד בראש הגוף שאחראי לאסון המודיעיני

לאחר שמשרד ראש הממשלה הוציא הכחשה נוספת לטענותיה של חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) לפיהן נפגש ראש המוסד דדי ברנע עם פרופ' שקמה ברסלר שנמנתה עם מובילי ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית, שלחה גוטליב מכתב ליו"ר הכנסת בו קבלה על ראש השב"כ שגם הוא כפוף לכאורה למשרד ראש הממשלה.

במכתבה כתבה גוטליב: "מהתקשורת למדתי כי ראש השב"כ פנה אליך במכתב ובו טענה כי פרסמתי פרטיו של איש שב"כ, ולנוכח חרפת דבריו השקריים של ראש השב"כ אני פונה בתגובה. הפוסל במומו פוסל. היחיד שפגע קשות בביטחון מדינת ישראל הוא ראש השב"כ העומד בראש הגוף האמון על איסוף מודיעין בעזה, אשר נחל כשלון חרוץ וקולוסלי עת לא ידע על תכנון מוקפד וארוך זמן אשר כלל אימונים ארטילרים של חמאס בעזה, וברשלנות פושעת במקרה הטוב, נפרצו גבולות ישראל והשב"כ התגלה ברשלנותו ובחוסר מקצועיותו, במקרה הטוב, רשלנות אשר עלתה לאזרחי המדינה ברצח אכזרי ובטבח טובי בנינו ובנותינו וחטיפת אחינו ואחיותינו לעזה".

הטענה לפיה פרסמה גוטליב את פרטיו של איש שב"כ נוגעת לדבריה אודות בעלה של ברסלר, שלטענתה הוא בכיר בשב"כ. גוטליב מתייחסת לכך במכתבה וכותבת: "הח"מ פרסמה כי ראש המוסד נפגש עם הגב' שקמה ברסלר ומשרד רוה"מ הוציא הכחשה, הח"מ עומדת מאחורי פרסום עובדה זו. הבוקר פרסמה הח"מ בטוויטר התייחסות נוספת לפגישה זו תוך צירוף פרסום מאתר אינטרנט בו ממילא לא מוזכר כל פרט מזהה של איש השב"כ. עובדת היות בעלה של שקמה ברסלר איש שב"כ ידועה ופורסמה בכל במה אפשרית ולא הוכחשה מעולם. מעיון בפרסום ממילא אין כל בסיס לדברי ראש השב"כ. אבהיר כי אין לי כל אמון במי שעומד בראש הגוף שאחראי לאסון מודיעיני שהביא עלינו את תופת ה־7.10.23 3 ומרהיב עוז בעת הזו להשחיר את פני, כמה קל".

עוד כתבה גוטליב, עורכת דין במקצועה, "אני מפריעה מאד לשב"כ, למוסד ולאמ"ן שכל העומדים בראש ארגונים רבי חשיבות אלה היו אמורים להתפטר ביום 07.10.23 עת הוכיחו חוסר מקצועיות באיסוף מודיעין כה בסיסי ובציור תמונת מודיעין כה שגויה אשר הובילו לאירועי הזוועה". היא חותמת את מכתבה במילים הבאות שמתייחסות לכאורה במרומז לפרשת חקירתו של חבר הכנסת אלמוג כהן (עצמה יהודית): "די להטלת אימה ולתת תרבות סתימת פיות של חברי הכנסת. מי יתן ותוקם וועדת חקירה ממלכתית אשר תפרסם לאלתר את המערך השלם שכשל כשלון שאין לו מילים ויש בו רק צער כאב ותופת שתלווה את כולנו עוד שנים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *