המלחמה עוד לא נגמרה. רק אתמול חוסלו כ־40 מחבלים בחאן יונס שברצועה

אוגדה 98 ממשיכה לפעול בחאן יונס ומשיגה עוד ועוד הישגים טקטיים ואסטרטגיים בדרך להשמדת הכוח הצבאי של העזתים

 

ביממה האחרונה איתרו לוחמי צוות הקרב החטיבתי 7 אמצעי לחימה וחיסלו כ־20 מחבלים במרחב העיר חאן יונס באמצעות ירי טנקים. בנוסף, הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקפו וחיסלו מחבלים במרחב. הכוחות פשטו על מבנים צבאיים ואיתרו אמצעי לחימה ביניהם מטענים ומספר טילי RPG שיועדו לשימוש נגד כוחותינו.

כוחות אוגדה 98 ממשיכים לפעול במערב חאן יונס שבדרום הרצועה וביממה האחרונה פשטו על תשתיות טרור, חיסלו מחבלים ואיתרו אמצעי לחימה רבים במרחב. לוחמי עוצבת הקומנדו ממשיכים לפעול בבית החולים ׳נאצר׳ ובמרחבים הסמוכים לו ואיתרו אמצעי לחימה. לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים חיסלו מספר מחבלים, איתרו כספות והחרימו אמצעי לחימה במבנה צבאי של ארגון הטרור חמאס.

מרכז האש של האוגדה בשיתוף פעולה עם חיל האוויר ביצעו רצף של תקיפות בחאן יונס שכללו חיסול של כ־15 מחבלים, ביניהם שישה מחבלים שיצאו מתשתית טרור והשמדת מחסן אמצעי לחימה. ואילו במרכז הרצועה, חיסל צוות הקרב של חטיבת הנח"ל יותר מעשרה מחבלים ביממה האחרונה. באחת הפעילויות, זוהתה על ידי מכלול האש החטיבתי בשיתוף חיל האוויר חוליית מחבלים שמעמיסה אמצעי לחימה על עגלה ונעה בגזרת הכוחות, הם הכווינו כלי טיס מאוייש מרחוק שתקף וחיסל מספר מחבלים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *