הממשלה אישרה סמכויות נוספות – ופרוש משך את ההתפטרות

שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש משך את התפטרותו מהממשלה, לאחר בישיבתה השבועית אושרו לו הסמכויות המלאות לניהול ההילולא במירון

הממשלה אישרה היום (א'), 05 במרץ 2023, י"ב באדר תשפ"ג, בישיבתה השבועית את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו, המעגנת את כל הסמכויות על הפקת אירועי ההילולה במירון בידי שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש, ולפרויקטור שמונה מטעמו.

השר פרוש הודיע לראש הממשלה נתניהו כי מכתב ההתפטרות מהאחריות על הילולת הרשב"י תשפ"ג במירון, שהגיש בשבוע שעבר לראש הממשלה, מבוטל, ולאור קבלת הסמכויות הנדרשות ימשיך לשאת באחריות על ההילולה בשנה הקרובה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני רוצה לשבח את השר פרוש שלקח על עצמו את האחריות להוציא לפועל הילולה בטוחה ושמחה, ולמימוש המלצות ועדת החקירה בעקבות האסון הכבד. הצלחת השר פרוש היא משימה משותפת של כל הממשלה ואני מנחה את הגורמים הרלוונטיים לשתף פעולה ולסייע בידיו".

שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש: "אני מודה לראש הממשלה על התערבותו המהירה ופעילותו המשמעותית בימים האחרונים, בכדי להביא לפתרון מיידי של המשבר וקידום הצלחת ההילולה. אני מבטל את הודעת ההתפטרות שלי, ומתכוון להמשיך את מה שהתחלתי כבר עם הפרויקטור יוסי דייטש, לעשות את המקסימום לשפר את ההילולה, למען שימור המסורת מזה מאות בשנים, בכפוף להוראות הבטיחות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הרפורמה מסוכנת לחרדים

    החרדים ייפגעו מהרפורמה הכי הרבה. בלי בית משפט עוד תהיה קואליציה שתבטל את הבחירות, והחרדים יאבדו את הכוח הפוליטי ולא יוכלו להמשיך לקיים אורח חיים חרדי.
    השליט יוכל להטיל על החרדים כל גזרה שירצה, ואף אחד לא יוכל לעצור אותו.
    לא במקרה חרדים בעולם חיים רק בדמוקרטיות, כי רק הן מגנות על הזכות שלנו לחיות כמו שאנחנו מאמינים.

    מודאגת |
    הגב