המשטרה נערכת ליום הבחירות. 19 אלף שוטרים יאבטחו את הבוחרים

לקראת הבחירות שיתקיימו מחר מבהירים במשטרה כי יינקטו צעדים נגד מפירי סדר ומי שיעברו על חוק הבחירות

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לבחירות לרשויות המקומיות של מדינת ישראל שייתקיימו מחר (שלישי). במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת שמתקיימת בצל המלחמה בעזה, ביום הבחירות לרשויות המקומיות יפעלו כ־19 אלף שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים במגוון משימות ברחבי הארץ.

אלפי שוטרים יתפרסו במוקדי ההצבעה השונים שיכללו מאות קלפיות שפרוסות באלפי ריכוזים בכל רחבי הארץ, וזאת על מנת לשמור על הסדר הציבורי, להגן על שלום הציבור ובטחונו, ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק.

במשטרה מבהירים כי לא יאפשרו הפרות של הסדר הציבורי ועבירות על חוק הבחירות וכי יינקטו צעדים כנגד כל ניסיון לביצוע עבירות אלו. עוד אומרים שם כי כוחות גדולים של משטרה, גלויים וסמויים, יפעלו בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי למנוע ולאתר כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובקיומן התקין.

לצד ההיערכות המבצעית סביב ריכוזי הקלפיות, נערכת המשטרה לפעילות השגרתית ולמתן מענה למאות אלפי המטיילים שצפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים, חופי הרחצה והכבישים שכן יום הבחירות הוא יום שבתון עבור רוב תושבי המדינה. במשטרה מזכירים את מצב המלחמה וקוראים לציבור לנהוג במשנה זהירות ולהישמע להנחיות פיקוד העורף בכל מקרה של אזעקות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *