העתיד כאן: הכל על טיפול במימן

עולם הרפואה הולך ומתפתח ללא הרף. המילה האחרונה בתחום, היא טיפול במימן שזוכה לתשומת לב בכל רחבי העולם כאפשרות טיפול אלטרנטיבית המבטיחה פתרון למגוון בעיות בריאותיות. בדומה לטיפול בתאי לחץ, הטיפול באמצעות מימן מציע מגוון יתרונות; החל מהפחתת כאב כרוני ומקומי, שיפור יכולות המוח והזיכרון, סיוע במצבי לחץ, דיכאון ופוסט-טראומה ואף טיפול בפצעים קשים ועידוד תהליכי אנטי-אייג'ינג.

נשמע כמו חלום בלתי אפשרי? המשיכו לקרוא ובואו לגלות את השיטה שעומדת לשנות הכל. חברת מיי דוקטור היא החברה המובילה בישראל ואף בעולם שעושה שימוש בשיטת טיפול זו והיא לקחה חלק פעיל בכתיבת הכתבה.

טיפול במימן – יתרונותיו

טיפול במימן עושה שימוש כאמור, במימן מולקולרי שנחשב לאחד מנוגדי החמצון והאנטי-דלקתיים החזקים ביותר הזמינים לאדם. השפעות הטיפול מורגשות כבר כ-10 דקות בלבד לאחריו, שכן המולקולה נקלטת בגוף בקלות רבה בזכות גודלה הזעיר. למעשה, המימן הוא המולקולה הקטנה ביותר ביקום כולו.

מחקרים שנעשו בכל רחבי העולם גילו עד כמה המימן המולקולרי מועיל לבריאות האדם, כאשר למעלה מ-1000 מאמרים מדעיים מארה"ב, דרום קוריאה ויפן מצביעים על הפוטנציאלי הטיפולי של המימן המולקולרי בלמעלה מ-170 מודלים של מחלות בבני אדם ובבעלי חיים! בנוסף, מחקר שבוצע באירלנד על 150 בני אדם בגילאי 12-89 עם מחלות שונות, הראה שיפור של 44% בממוצע בתסמינים.

מהם ההבדלים בין טיפול במימן מולקולרי וטיפול בתא חמצן?

זוהי שאלת השאלות ועליה, יש לנו תשובה מדויקת.

  • טיפול בתא חמצן בלחץ מתון – כידוע, טיפול בתא לחץ מחייב את המטופל להיכנס לתא סגור. עבור רבים זו עלולה להתגלות כחוויה בלתי נעימה בעליל המלווה בחרדות ותחושת אי נוחות. בנוסף, הגוף מגיב לטיפול רק לאחר מספר טיפולים כך שהמטופל עלול לחוש מותש ועייף, יחד עם תחושת לחץ באוזניים בשל הלחץ הגבוה שבתא. מעל לכל, עם כל יעילותו של תא החמצן, עדיין לא ניתן להציע טיפול בעזרתו למנעד רחב של מחלות ובעיות.
  • טיפול במימן מולקולרי – בניגוד לתא חמצן, כאן המטופל אינו נדרש להיכנס לתא סגור כך שאינו חש לחץ וכאב באוזניים. לא זאת ועוד, אלא שהגוף מגיב לטיפול בתוך 10 דקות בלבד! בנוסף, נשים בהיריון, מניקות או אנשים עם היסטוריה קשה של מחלות לב, יהיו היחידים שלא יוכלו לקבל טיפול במימן. זאת, בשל העובדה שספיגת המימן מגבירה את פעולת הלב ולחץ הדם. חשוב לדעת שאדם עם קוצב לב כן יוכל לעבור את הטיפול, תחת תשומת לב מוגברת ללחץ הדם שלו.

2025 כבר ממש מעבר לפינה

מי אמר שצריך לחכות לעתיד כדי שיגיע? טיפול במימן כובש את העולם וכבר הוכרז כשיטת הטיפול המומלצת ביותר לשנת 2025, מעכשיו! הטיפול נגיש הרבה יותר מתא לחץ ומשפיע לטובה על מגוון בעיות ומחלות, כולל סיוע בטיפול בפצעים קשים ואנטי-אייג'ינג. לאור היתרונות הרבים שלו, המחקר על שיטת הטיפול ממשיך להתרחב ובכל יום מתגלים עוד ועוד יתרונות שהופכים אותו לאטרקטיבי אף יותר.

לפרטים נוספים וקביעות ייעוץ התקשרו למיי דוקטור בטלפון 8161*

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *