הפרויקטור מבטיח: תקבלו מירון יותר מושקעת

פרויקטור מירון ניצב (בדימוס) צביקי טסלר: "נעשות עבודות תשתית בשטח הציון ומושקעים תקציבים משמעותיים לשם קיום ההילולה ברוב עם"

במסגרת ההיערכות לקראת הילולת הרשב"י במירון, מתבצעות באתר הציון עבודות בינוי ושיקום לצד סילוק מפגעים והכשרת מתחמים – כל זאת בשאיפה לקיים את האירוע בו נוטלים חלק המוני בית ישראל – תוך מיזעור סיכונים מקסימלי.

בחודשים האחרונים התקיימה סדרת ישיבות ומפגשים עם גורמי מקצוע האמונים על בטיחות וניהול המתחם, במהלכם הנחה הממונה על ההילולה, ניצב (בדימוס) צביקי טסלר, על שורת צעדים שיסייעו לקיום ההילולה בבטיחות המרבית ובאופן שיאפשר את השתתפותם של הרבבות.

"העולים לרשב"י השנה יגלו אתר בטוח יותר, נגיש יותר ושכולל בין היתר עמודי תאורה ומעקות תקניים" ציין טסלר והוסיף כי "מטופלים כרגע מפגעי חשמל מרובים שנזנחו במהלך השנים, ואנו פועלים ככל הניתן לחידוש ושיקום של גרמי מדרגות ומעברים לא תקניים ולא בטיחותיים שנמצאו בהר".

הפרויקטור הוסיף כי בימים אלו נעשה מאמץ להכשיר מתחמי התקהלות שנפסלו מבחינה בטיחותית, ומסולקים שלל מפגעי בטיחות. בהמשך מתוכננים גם יציקת משטחי אספלט וריצוף חדשים בכל רחבי ההר.

פרויקטור מירון ניצב (בדימוס) צביקי טסלר: "נעשית עבודת שטח אינטנסיבית, מורכבת, ומושקעים מאמצים כבירים, שיאפשרו את קיום את ההילולה ברוב עם. נכון להיום עדיין קיימים באתר מפגעי בטיחות רבים, אך נעשה מאמץ גדול לצמצם אותם ככל הניתן. חשוב לנו מאוד שהציבור יכיר את המצב וידע לגלות משנה זהירות גם בהגעה וגם בשהות בהר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *