הצעד שעשוי להרתיח את החמאס ולהצית את המזרח התיכון

אלפים צפויים לעלות להר הבית ביום ראשון הקרוב לרגל יום ירושלים

שבוע בלבד אחרי שחצה את כל השיאים השנתיים, מדווחת היום מינהלת הר הבית על חציית תקרה נוספת, עם עלייתם של יותר משלושים אלף יהודים להתפלל בהר הבית מתחילת השנה העברית.

30,053, זה המספר שנרשם עם סגירת הר הבית היום ליהודים, היום האחרון שלפני יום ירושלים. השיא הקודם נחצה בערב ל"ג בעומר. אז חצה מספר העולים את השיאים השנתיים כולם.

הר הבית ייפתח מחדש לעליית יהודים ביום ראשון הקרוב יום ירושלים. זהו יום השיא בהר הבית והיום היחיד עד כה שבו עלו להר הבית למעלה מאלפיים יהודים ביום אחד.

בעקבות הנסיקה הדרמטית במספר העולים לאורך השנה, צופים במינהלת הר הבית לשיא של כל הזמנים ביום ירושלים השנה.

מינהלת הר הבית נערכת לקראת העלייה הגדולה לקבלת פני העולים לרגל ביום החגיגי. בשיחות עם המשטרה נמסר למינהלת כי היא עושה הכל בכדי לאפשר עליות זורמות וחלקות. בקבוצות גדולות ועליות מהירות כדי לאפשר לכל האלפים להיות בהר הבית ביום המיוחד הזה.

רבנים וראשי ישיבות רבים קראו לעלייה להר הבית ביום ירושלים כדי להודות ולהלל על ניסי היום הגדול ששיאם התבטא בשחרור ירושלים והר הבית. מינהלת הר הבית תערוך סעודת הודיה בהשתתפות חברי כנסת רבים.

יש לציין כי העלייה נאסרה על ידי גדולי ישראל וזה איסור כרת. העלייה ההמונית אמורה לחמם את החמאס שמתכנן לשגר רקטות לישראל בעקבות מצעד הדגלים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *