הקונספרציה שמסעירה את הרשת: האם "האיש שניצל" במירון עובד עם המשטרה?

ברשתות החברתיות רצה קונספירציה שטוענת כי כביכול, גיל אלון, האיש שהתראיין בכלי התקשורת וסיפר שניצל באסון מירון, לא היה בזירת האסון, והושכר במיוחד כדי לחזק את גרסת המשטרה

ברשתות החברתיות רצה קונספירציה שטוענת כי כביכול, גיל אלון, האיש שהתראיין בכלי התקשורת וסיפר שניצל באסון מירון, לא היה בזירת האסון, והושכר במיוחד כדי לחזק את גרסת המשטרה שטענה שלא היה מחסום משטרתי באסון בהר במירון. גולשים רבים טוענים כי הבעות פניו, ותנועות הידיים שלו מזכירות הבעות של שחקן תיאטרון.

ברשתות החברתיות רצה הבוקר הודעה בה נכתב כי "הביאו שחקן שהתחפש לחרדי עם תקשורת ואמר שלא היה מחסום ושוטר הציל אותו, הוא ישב על הריצפה ובכה. בקיצור הם עובדים קשה לטייח את הסיפור.", נטען כביכול.

אחד הגולשים הסביר כי ראה שהאיש שהופיע בכלי התקשורת הוא לא אדם מן השורה: "בסירטון נצפה איש שלא נראה כלל חרדי בשום צורה, זה עוד ניחא. התבוננות חדת עין בתנועות גופו וצורת דיבורו מחשידה מאד, ומזכירה להפליא שחקן סרטים מן המניין. לפי תנועות הראש אפשר גם לחוש שהאיש לא דובר אמת לכאורה. לפי הדיווחים שרצים על המסך משמע שמדובר בזמן עוד ממש מוקדם יחסית, והאיש שכביכול היה באירוע כבר יודע לספר הכל וגם עומד על רגליו בריא ושלם עטוי בפיג'מה של ביה"ח" , טען.

גולש נוסף כתב כי "האיש שניצל סיפר כי הלך 10 קילומטר עד לצפת, אבל חשבון פשוט: האירוע היה באיזור 1:00 בלילה ללכת 10 ק"מ זה אומר ללכת ממירון לצפת ברגל. א. יכול לקחת כ 5 שעות בפרט אם הוא שכב פצוע לפי דבריו ופלג גופו התחתון נמחץ. ב. בשעה 4:30 זה שודר, איך הספיק כבר ללכת, ולא רק זה אלא השידור התבצע מבית החולים רמב"ם, ולא מזיו שבצפת".

שאלה נוספת שנשאלה היא "למה כל שלש מילים הוא מגן על כוחות ההצלה והמשטרה.?"…

כמובן שהכל בגדר קונספירציות, לא הצלחנו להשיג את תגובתו של גל אלון, משתתקבל נשמח לפרסמה.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. על מי אתה עובד?

    לכתוב הוא מתפלל וכו'..
    נראה לכם שאנשים טפשים? כנראה שהתשובה חיובית.. אבל אגלה לך סוד…

    הראל |
    הגב
  2. תגובה 2 שקרן. הוא שחקן מוכר, תעשה גוגל על 'גיל אלון'

    תגובה 2 שקרן. הוא שחקן מוכר, תעשה גוגל על 'גיל אלון'

    משה |
    הגב
  3. איך הוא הושכר אם צולם ושודר ביום חמישי בלילה בערוץ שתיים.

    לפני שאתם ממהרים להכפיש חוזר בתשובה ויהודי מאמין ואוהב תלכו לבדוק. אגב הוא עובד כמדריך לנוער עם קשיים בחכמת ההתנהגות שגם בחיפה.
    אם קשה לכם לפרגן לפחות על תוסיפו חטאים. גיל מסור שהוא בוחר להיות בנעלבים שאינם עולבים… הוא מוחל לכולם. כמובן…

    חוץ מזה אני מכיר אותו, הוא מתפלל בבית כנסת היכל חנינא בחיפה. |
    הגב