הרב מאזוז תקף את שס: "המפלגה הזאת הזדקנה"

מרן הגר"מ מאזוז פתח במתקפה חריפה נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי בדברים שנשא בהשקת קמפיין מפלגת יחד: "כתוב בן שישים שנה לזיקנה לפני כמה ימים אריה דרעי עשה יומולדת שישים. יש זקן שקנה חכמה ויש כזה שלא"

מפלגת יחד השיקה הערב את קמפיין המפלגה בטקס מיוחד בו השתתפו נציגי המפלגה, ראשי המטות, והנשיא הרוחני של המפלגה הרב מאיר מאזוז שליט"א שדיבר בחריפות כנגד יור ש"ס.

מרן הגר"מ מאזוז פתח במתקפה חריפה נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי בדברים שנשא בהשקת קמפיין מפלגת יחד: "תמיד תמכנו בש"ס אבל הפעם לא. אמרו לנו הפעם תבואו איתנו בתנאי שלא יהיה אלי ישי אמרתי לא. אני לא יכול לעשות זאת זה בגידה. הרב עובדיה כל כך אהב אותו. זה יושר? זו אמת? זה חרדים? המפלגה הזאת הזדקנה. כתוב בן שישים שנה לזיקנה לפני כמה ימים אריה דרעי עשה יומולדת שישים. יש זקן שקנה חכמה ויש כזה שלא".

עוד אמר הרב בהתייחסו על הבית היהודי: "ביקשנו שישמרו על השבת, שיתחייבו לשמור על בני הישיבות, שלא יגוייסו, אבל אמרו בדד ישב  – לא הסכימו אפילו בלוק טכני" העיד  ראש הישיבה.

לאחר מכן עבר הרב למתקפה חריפה נגד מערכת המשפט: "אתמול שמעתי על אדם אחד בבאר שבע יש לו בית דפוס והוא לא רצה להדפיס שלטים של מצעד התועבה. השופטים הרשעים האלו חייבו אותו במאה אלף שקלים. זה לא היה כך לפני שלושים שנה"

יו"ר יחד אלי ישי, שעלה אחריו לנאום, עקץ את המפלגות החרדיות בסוגיית קהילת התועבה: "פוליטיקאים חרדים מפחדים להגיד את מה שכתוב בתורה. אנחנו לא מדברים נגד אנשים אבל יש מחקרים רבים שמדברים על זה.ויש ניסיונות לקעקע את היהדות והתורה ולא מבינים שאם אין יהדות אין ציונות.

יו"ר יחד אלי ישי סימן יעדים הערב בהשקת קמפיין יחד: "כל הערים בישראל נמצאות על שנים עשר שלוש עשר אחוזים משטחה של מדינת ישראל. יש עוד הרבה מה לעשות הכנו תכניות מסודרות, דיברתי על זה עם כחלון ואני מקווה שגם הוא יירתם לכך בממשלה הבאה".

לסיום, נחשף קמפיין מפלגת יחד: תמונתו של מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז מעוטר בטלית ותפילין לצד הכיתוב 'מאמינים בתורה'. קמפיין נוסף עם תמונתו של יו"ר המפלגה אלי ישי לצד הכיתוב 'גם ימין וגם חברתי'".

 

21 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יחד "זנ" בקלפי לכבודו של מרן שליט"א

    יחד נצביע לכבוד התורה הקדושה "זנ"

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. החטא ועונשו

    תענוג גדול לראות אותם מתבזים. שרק ימשיכו ככה זה העונש שלהם. אני בעד שכל בחירות אלי ישי יתמודד וכמובן יביא 7000 קולות מקסימום. רק בעיקרון חבל על הרב מזוז איך הוא לא רואה את זה…

    מוטי |
    הגב
  3. האמת חייבת להאמר... דעת תורה חייבת להשמע...

    סוף סוף מנהיג אמיתי לעם ישראל!
    יעלה ויצליח כבוד הרב בעזרת ה'!!!

    נצביע יחד! |
    הגב
  4. די

    די. יש. גבול לשקר. אלי. ישי. הוציא. הקלטת. נגד. הרב אריה. דרעי זה. הרב. מזוז. לא. אומר. להרג. יהודי. ברשות. הרבים. זה. מותר. ואלי. יש. שאומרים. שהוא. ישמור. את. השבת. והדת. גם. לנו. יש. גדולי. הדור. אתם. הציבור. תחשבו. פעמים לפני. שאתם. שומעים. צד. אחד. על. תהיו. כמו. אמנון. יצחק. שרק. מסית

    חים |
    הגב
  5. המקום מפוצץ אנשים עומדים. שסניקים לכו לעזזאל עם הגנב המחלל שם שמים מחלל שבת קודש ומת על רפורמים

    עדיף שתצביעו מרץ ולא שס הזבלית

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  6. שינאת עמי הארצות של מפלגת יחד

    הגדרה של תלמיד חכם זה מה שרבי אלעזר אמר תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם. הציבור לא מטומטם מה זה השינאה התאומית הזאת למלפלגה הקדושה שס ולעומד בראשה רבי אריה הצדיק אשר מוסר נפשו כפשוטו למען כבוד שמים בשליחות מרן מלכא קדישא הלוא הוא רבי חכם שלום הכהן שליטא. זכרו כולם אלה שמתימרים להקרא יחד. וכל הזמן מיצרים שינאה וקיטוב. השינאה הזאת פועל אך ורק לרעתכם. איו לכם סיכוי אפילו קלוש להגיע לעשרים אלף קול. תתבישו לכם. וזה הסיבה האמיתית שאף אחד לא רצה אותכם. זה האמת כמו שהיא כולם עשו עליכם וטו. מענין מאד מי הזדקן ומדבר כמו סנילי. זכרו כולם מה שחזל הקדושים כבר אמרו כל הפוסל במומו פוסל.

    חדד |
    הגב
  7. איייי, רחמנות....

    הולכים מיחד אל יחד!!!
    (סליחה, מדחי אל דחי)

    קובי |
    הגב
  8. צודק בכל מילה הרב מזוז

    הרב מזוז צודק בכל מילה!!! כל הכבוד!!!

    שמואל |
    הגב
  9. מה זה

    בקושי 30 איש עם עוד 20 ילדים חבל חבל מסכן הרב מאזוז עובדים עליו אוי לבושה שתהיה אחרי התוצאות אלי תפסיק לבייש את מורנו ראש הישיבה לך הביתה ותעזוב אותו ואותנו

    דרור |
    הגב
  10. תראו מה ההבדל בין כנס של שס לבין יחד בכמות האנשים ותבינו שהקולות שלכם הולכים לפח וחבל

    נכון שאריה נהיה בן 60 אבל הוא עשה פי כמה וכמה מישי שלא עשה כלום שהיה שר הפנים

    מ |
    הגב
  11. מצביע רק ליחד בכל סיטואציה

    חייבים אותם בכנסת – אמיתיים, ישרים, אמביציונים וקשובים.

    צבי |
    הגב
  12. יחד "זנ" בשם השם נעשה ונצליח

    "זנ" נצביע ונעבור!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  13. לתומכי עוצמה יהודית

    אתם תתחרטו על הרגע שבחרתם באיחוד. בן ארי ילך לאופוזיציה, והאיחוד בקולות שלכם יעשה מדינה פלסטינית, גירוש ורצח יהודים בגללכם.

    יוסף |
    הגב
  14. הם מפחדים

    מענין למה כל האתרים החרדים לא מזכירים את הכינוס ההיסטורי אצל חכם שלום עם הראשלצים ועוד.
    קופת העיר בפניקה
    עשו מיליונים מהספרדים
    וחילקו אותם לאשכנזים
    ולספרדים זרקו עצמות
    ברוך ד החגיגה נגמרה

    קופת העיר |
    הגב
  15. האמת

    מכלוף כלל אינו יהודי, כמו הרבה ברברים שמקפידים לפייס את השדה מימונה, אלוהת הברברים.

    שס מפלגה של רוצחים, גנבים וזנאים |
    הגב
  16. בהצלחה ענקית לתנועת יחד

    מרן ראש הישיבה הגאון הגדול מאיר עיני ישראל הרב מאיר מאזוז שליט"א יזכנו ה' וימשיך הרב לנהל את עדתו בתוכנו, יאריך ה' ימיו בטוב ושנותיו בנעימים, יזכה להמשיך ולהפיץ תורה בתוכנו ויפוצו מעיינותיו חוצה.
    המון בהצלחה לנציגו נאמן ביתו יו"ר תנועת יחד אליהו ישי היקר, אוהבים אותך!

    חרדי |
    הגב